To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Warszawa: Zakup i dostawa 80 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer ogłoszenia: 462858 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369230 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 80 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa 80 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest zakup 80 sztuk foteli obrotowych biurowych (zwanych dalej fotelami) dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego; 2) wszystkie oferowane fotele muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998r., Nr 148, poz. 973); 3) oferowane i dostarczone fotele muszą być wykonane zgodnie z polskimi normami dotyczącymi jakości mebli biurowych; 4) przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę foteli do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa); b) montaż w dniu dostawy foteli w siedzibie Zamawiającego lub dostawę już zmontowanych foteli; c) rozładunek i wstawienie foteli do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego; 5) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68289,60
Oferta z najniższą ceną: 51282,40 / Oferta z najwyższą ceną: 116604,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont konserwatorski elewacji
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów i pogotowia dźwigowego 24h/dobę, 7 dni w tygodniu w obiektach UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych w okresie 36 miesięcy
- Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Skalmierowice 23 - ponowienie
- Zakup licencji Google Analytics 360 w celu utrzymania ciągłości usługi analityki danych serwisów internetowych na okres 12 miesięcy
- Remont wejść do budynków 6,7,8 (Stary kampus)
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Fizyki i Astronomii oraz Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego
- Sprzedaż i dostarczenie mebli wraz z montażem w podziale na dwie części.
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
- Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Polskiej Organizacji Wojskowej 3/5"
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.