eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › modernizacja kotłowni oraz wymiana instalacji wewnętrznych w budynku administracyjnym sanatorium "Jantar" w Sopocie



Ogłoszenie z dnia 2005-09-07

POZYCJA 46265

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sopot: modernizacja kotłowni oraz wymiana instalacji wewnętrznych w budynku administracyjnym sanatorium "Jantar" w Sopocie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Uzdrowisko Sopot" w Sopocie, do kontaktów: Elżbieta Szmidtka, ul. Bolesława Chrobrego 6/8, 81-756 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5515147, fax 058 5555147 wew. 16, e-mail: spzoz10@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kotłowni oraz wymiana instalacji wewnętrznych w budynku administracyjnym sanatorium "Jantar" w Sopocie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmujących kotłownię oraz wszystkie instlaacje wewnętrzne budynku (grzewcza, wodno-kanalizacyjna, gazowa, elektryczna, teletechniczna, sygnalizacyjna oraz wentylacji mechanicznej). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sopot, ul. Haffnera 92-94. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.20 - Specjalne budynki medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.20 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlano-montażowych kotłowni oraz wszystkich instlaacje wewnętrznych budynku (grzewcza, wodno-kanalizacyjna, elektryczna, teletechniczna, sygnalizacyjna oraz wentylacja) Podstawowe parametry budynku: powierzchnia użytkowa - 1930,25 m kw., powierzchnia całkowita netto - 3027,6 m kw., powierzchnia zabudowy - 1159,7 m kw., kubatura - 11664 m sześc. W kotłowni należy zastosować dwa kotły o mocy minimum 450 KW, zasilane gazem GZ - 50. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 17 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione jeżeli Wykonawca: 1) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych przerób ogółem w wysokości co najmniej 4 000 000 zł, 2) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert co najmniej: - 4 zamówienia w zakresie budowy, modernizacji bądź remontu obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jedno zamówienie związane z budową kotłowni o wartości jednostkowej zamówienia równej lub większej od 500 000zł, 3) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 zł lub zdolność kredytową do tej kwoty, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. dysponuje odpowiednią kadrą w zakresie projektowania i realizacji robót będących przedmiotem zamówienia oraz kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotu zamówienia , Zamawiający będzie oceniał spełnienie postawionych warunków według formuły spełnia/nie spełnia, przy czym warunek 2 będzie oceniany następująco ; jeden punkt za każde zrealizowane zamówienie ponad wymaganą ilość. Informacja o oświadczeniach i dokumentach wymaganych od Wykonawców W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , Wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1) podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz w przypadku konsorcjum - dodatkowo umowa konsorcjum, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz,U, Nr 197 poz.1661) - aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawianą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1. w przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych: a) sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, zgodnie z przepisami o rachunkowości, b) sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) wraz oświadczeniem, że zgodnie z przepisami o rachunkowości, nie podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta 8.2. w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdań finansowych: a) oświadczenie, iż zgodnie z przepisami o rachunkowości, Wykonawca nie jest zobowiązany do sporządzenia sprawozdania finansowego, b) dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. 8.3. dokumenty wymienione w punktach 8.1 i 8.2 muszą obejmować okres ostatnich dwóch lat obrotowych. 9) podpisane oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert z dołączonymi referencjami dotyczącymi wymienionych zadań , które będą potwierdzały wykonanie robót z należytą starannością. referencje powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) 11) w odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób , które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995 r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995 r.) Uwaga: Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia par. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz.U. nr 71 poz.645) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wystawiane przez Wykonawcę muszą być przedstawione w oryginale i być przez niego podpisane. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 10% długość okresu kredytowania inwestycji - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.09.2005, cena - 50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pokój 443.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.