Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: wykonanie usług projektowych pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Podlesiu" dla zadania inwestycyjnego: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Katowice, do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, e-mail: bzp@um.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd MIasta Katowice Wydział Inwestycji, Małgorzata Kwidzińska, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 032 2593 619, fax +48 032 2598930, e-mail: in@um.katowice.pl, http://bip.um.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd MIasta Katowice Wydział Inwestycji, pok. 472, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 032 2593 617, e-mail: in@um.katowice.pl, http://bip.um.katowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd MIasta Katowice Wydział Inwestycji, Sekretariat pok.364, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 032 2593 601, e-mail: in@um.katowice.pl, http://bip.um.katowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług projektowych pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Podlesiu" dla zadania inwestycyjnego: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 40. Główne miejsce świadczenia usług: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług projektowych pn.: \Modernizacja oczyszczalni ścieków w Podlesiu dla zadania inwestycyjnego pn. : \ Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Katowice\. w tym: - wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji oczyszczalni Q = 6 900 m3/d wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Modernizacja winna polegać na doposażeniu drugiej nitki technologicznej wraz z zabudową niezbędnych urządzeń eliminujących wydostawanie się nieprzyjemnych zapachów w trakcie procesu technologicznego na istniejących i projektowanych urządzeniach. w zakresie: - projekt budowlany uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; - projekty wykonawcze wszystkich branż; - operat do dochodzeń wodnoprawnych; - przedmiary robót; - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - raport oddziaływania na środowisko; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - studium wykonalności. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 510 213,11 netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (1), spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1. Ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje (2) : Projektanci - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane, w specjalnościach : - budowlano - konstrukcyjnej; - instalacyjnych w zakresie sieci wod. - kan., - instalacyjnych w zakresie wentylacji; - instalacyjnych w zakresie energetyki; i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (2) 4.Załączą do oferty minimum 2 dokumenty wystawione przez odbiorców, potwierdzające wykonanie projektów oczyszczalni mechaniczno - biologicznych z przeróbką osadów pościekowych o przepustowości minimum Q = 5 000 m3/dobę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania. Dopuszcza się również projekty modernizacji oczyszczalni mechaniczno - biologicznych z przeróbką osadów pościekowych o przepustowości minimum Q = 5 000 m3/dobę (2) 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy 6. Wniosą wadium przetargowe w wysokości 10 000 zł, zgodnie z art. 45 Ustawy(2). UWAGA: 1) w przypadku ofert wspólnych - każdy z Wykonawców , 2) w przypadku ofert wspólnych - wszyscy Wykonawcy łącznie, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena ofertowa 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z następującymi danymi: - nazwa, adres i status prawny wykonawcy, - data rejestracji i ewentualne zmiany wprowadzone w rejestrze, - przedmiot działalności, - imiona i nazwiska osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3.Informacja banku lub społecznej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie o niekaralności: a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Dowody posiadania przez Wykonawcę niezbędnych kwalifikacji, stosownie do wymagań Zamawiającego, tj.: a/ udokumentowanie dotychczasowej działalności Wykonawcy: - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących obiektów kubaturowych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, -dokumenty, o których mowa w pkt. 4, wystawione przez odbiorców, potwierdzające należyte wykonanie zamówionych robót i usług. b/ informacja dotycząca aktualnego potencjału osobowego Wykonawcy: - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie, że są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 8.Dowód wniesienia wadium przetargowego. UWAGI: - Dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. - Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). Oferty wspólne W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału, - dokumenty wymienione w pkt. 1, 2 , 4 ,5 , 6 - są wymagane oddzielnie dla każdego ze wspólników lub partnerów konsorcjum.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl. Opłata: 11 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, Katowice 40-006 ul. Warszawska 4 pok.472. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.09.2006, godzina 09:00, Miejsce Urzą Miasta Wydział Inwestycji Katowice 40-006 ul. Warszawska 4 pok.365.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





