eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP/7/2008 Dostawa do budynków Szpitala Specjalistycznego im J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33 dwóch central telefonicznych wraz z osprzętem i instalacją oraz przeszkoleniem personelu w zakresie użytkowania tych urządzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Kraków: ZP/7/2008 Dostawa do budynków Szpitala Specjalistycznego im J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33 dwóch central telefonicznych wraz z osprzętem i instalacją oraz przeszkoleniem personelu w zakresie użytkowania tych urządzeń
Numer ogłoszenia: 46245 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax 012 6344003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/7/2008 Dostawa do budynków Szpitala Specjalistycznego im J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33 dwóch central telefonicznych wraz z osprzętem i instalacją oraz przeszkoleniem personelu w zakresie użytkowania tych urządzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja dwóch fabrycznie nowych central telefonicznych oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie użytkowania tych urządzeń - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Parametry techniczne opisane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Dostarczone centrale muszą: · umożliwiać połączenie między sobą poprzez łącza VOIP, · mieć możliwość pracy w jednej strefie numeracyjnej, · mieć wybudowaną przełącznicę na 300 par w miejsce istniejącej z zarobieniem istniejących kabli rozdzielczych dla potrzeb podłączenia pierwszej centrali, · mieć możliwość, w przypadku drugiej centrali, zamontowania w miejscu istniejącej centrali Slican NTC i podłączenia do istniejącego okablowania strukturalnego wg uzgodnień z Zamawiającym. 4. Demontaż i utylizacja centrali Pentaconta 200 NN 18 E zamontowanej w budynku przy ul. Skarbowa 4 wraz z uporządkowaniem istniejących kabli telefonicznych i wbudowaniem nowej przełącznicy KRONE ( 400 par ) lub równoważnej. 5. Wykonanie inwentaryzacji istniejącej sieci telefonicznej ( trzy egzemplarze ) w budynkach Skarbowa 1 i 4 wraz z opisaniem gniazd w przełącznicach. 6. Demontaż centrali Slican NTC (centrala zamontowana w budynku szpitala przy al. .Focha 33) musi być wykonany zgodnie z wymogami technicznymi (centrala ta jest przeznaczona do zamontowania w innym obiekcie w późniejszym czasie). 7. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia bezpośrednio do budynków Zamawiającego zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33, dokonania instalacji i szkolenia w zakresie użytkowania urządzeń. 9. Wykonawca uzgadnia z przedstawicielem Zamawiającego - Zdzisławem Krzysztonkiem tel. 0 12 634 - 06 - 14 termin dostawy przedmiotu zamówienia. Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 32.54.30.00-1 III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.54.30.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: X. WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na: Dostawę do budynków Szpitala Specjalistycznego im J. Dietla w Krakowie przy ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33 dwóch central telefonicznych wraz z osprzętem i instalacją oraz przeszkoleniem personelu w zakresie użytkowania tych urządzeń 3. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Dowód wniesienia wadium należy przedłożyć na pierwszej stronie oferty przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w postaci innej niż przelew należy dołączyć oryginał dokumentu i jego kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - rozumiane jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników nr 3 i 4 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz dostaw (min. dwie) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie (listy referencyjne), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty potwierdzające, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć ( deklaracje zgodności i znaki CE), 7)materiały informacyjne producenta przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 8)projekt umowy z oświadczeniem o przyjęciu jej postanowień bez zastrzeżeń.- załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 3.Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 4. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. VIII. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną: 1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wskazujące wspólnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich wspólników w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 3 i 4 dotyczyć powinny każdego ze wspólników tej spółki. IX. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: 1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i gwarancji jakości, 4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji, 6) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 7) stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 4. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. 5. Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w rozdziale VIII ust. 1 pkt 3 i 4 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 6. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w SIWZ w rozdziale VII ust. 1 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 7. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia publiczne Szpitala Kraków al.Focha 33..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: XVII. OTWARCIE OFERT 1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 20.03.2008r. o godz. 10:15 pokój 307 (sekretariat), III p., Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ul.Skarbowa 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.