Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Gdańsk: dostawa mebli laboratoryjnych oraz krzeseł wraz z transportem i montażem dla Wydziału Chemicznego
Numer ogłoszenia: 46225 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 27 40, faks +48 58 348 60 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli laboratoryjnych oraz krzeseł wraz z transportem i montażem dla Wydziału Chemicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -zestaw laboratoryjny wyspowy(szafki 8szt. blat konglomerat kwarcowy, nadstawki, 2 półki szklane, osłona podblatowa (8szt.) -zestaw laboratoryjny rogowy,(szafki 8szt.szafka pod zlew,regał, blat konglomerat kwarcowy, blat konglomerat kwarcowy z instalacją wodno-kanalizacyjną i gazową, -ociekacz, szafki 11 szt., regał wiszący, biurka na stelażu, krzesła obrotowe, taboret laboratoryjny, półki wiszące, biurko (blat postforming, szafa stojąca częściowo oszklona, kontenery na kółkach,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA STOLARSKA "STOLBET" Grzegorz Betkier
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA STOLARSKA "STOLBET" Grzegorz Betkier
- Firma stolarska Stolbet Grzegorz Betkier,, ul.Harcerska 9a, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65078,07
Oferta z najniższą ceną: 65078,07 / Oferta z najwyższą ceną: 68335,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Dostawa mebli laboratoryjnych należy do takich dostaw.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa polegająca na przygotowaniu, zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu Spersonalizowanej Platformy Edukacyjnej (SPE) do obsługi procesu peer-tutoringu dla CDDiT UG.
- Dostawa artykułów biurowych, lampek, zegarów i kubków papierowych
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- 2025. Specjalistyczne badania diagnostyczne drzew - 2 zadania
- Dostawa materiałów budowlanych wraz z ich transportem
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - III etap (pierwsze wyposażenie)
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Sprzedaż i dostawa krzeseł obrotowych do pracowni kryminalistycznej w ramach projektu Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim. Implikacje społeczno-gospodarcze
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Dostawa kabiny akustycznej, dygestorium i szafki laboratoryjnej - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.