eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa elementów infrastruktry SAN dla KPRM i CO KPRM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-07

POZYCJA 46225

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa elementów infrastruktry SAN dla KPRM i CO KPRM Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Wanda Janowska, ul. Powsińska 69/71, pok. 305, 02-903 Warszawa, tel. 022 6946504, fax 022 6429645, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl, www.cokprm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów infrastruktry SAN dla KPRM i CO KPRM. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją elementów infrastruktury SAN celem rozbudowy pamięci masowej i systemu backup`u w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Dostawa obejmuje następujący sprzęt i oprogramowania: biblioteka taśmowa, taśmy LT03, taśmy czyszczące uniwersalne LT03, przełączniki sieci SAN, karty FC do serwera, zewnętrzna macierz dyskowa, dyski do macierzy Adaptec SANbloc2 Gb, oprogramowanie do wykonywania backup`u. Po instalacji dostarczonego przedmiotu zamówienia wykonawca zintegruje go z istniejącym oprogramowaniem. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3 oraz Centrum Obsługi KPRM Warszawa ul. Powsińska 69/71. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.30.00 - Jednostki przechowywania, wejścia, wyjścia Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych Oryginalny kod CPV: 30.23.40.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne Oryginalny kod CPV: 30.25.80.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.30.00 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM) Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 75;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnoci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku ,w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wysokości co najmniej 50% wartości brutto swojej oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca musi: 1. posiadać autoryzację partnerską firmy Computer Associates - CA Enterprise Solution Partner 2. dysponować minimum jedną osobą posiadającą certyfikat inżynierski wydany przez Computer Associates potwierdzający jej kwalifikacje w zakresie oprogramowania BrightStor Arcserve 3. dysponować minimum jedną osobą posiadającą certyfikat CACES wydany przez Computer Associates w zakresie oprogramowania eTrust Audit (Level 1&2) 4. wykazać dostawy i wdrożenia oprogramowania Computer Associates BrightStor Arcserve Cackup (minimum dwie) oraz oprogramowania Computer Associates eTrust Audit (minimum dwie) wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 66 - 63610 z dnia 05.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZEI/PN/141/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze lub za pobraniem (do SIWZ zamawiający dolicza koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.10.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiającego, pok. 305.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Jeden raz w roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.