Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Tarnów: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 462100 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Tarnowie , ul. Nadbrzeżna Dolna 7, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 621 14 25, faks 014 621 55 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.sm.tarnow.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Tarnowie wg potrzeb Zamawiającego. Miejscem odbioru paliwa będzie stacja paliw wskazana przez wykonawcę zlokalizowana na terenie miasta Tarnowa. Odbiór paliwa będzie się odbywać całodobowo w każdy dzień tygodnia przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny planowany zakup paliwa w okresie realizacji zamówienia : Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 13 000 litrów Olej napędowy ON - 11 600 litrów CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa CPV: 09134100-8 olej napędowy Wyszczególnione powyżej paliwa muszą odpowiadać standardom określonym w obowiązujących normach. Faktyczne zużycie paliw zależne będzie od ilości, rodzajów wykonywanych interwencji, w związku z tym powyższe ilości określone w litrach należy traktować jako maksymalne. 2.Paliwo będzie sprzedawane po cenie obwiązującej w dniu zakupu na stacji pomniejszonej o rabat określony w ofercie. 3. Zaoferowany procentowy rabat na paliwo, będzie obowiązywał przez cały okres realizacji umowy na stacji Wykonawcy. 4. Rozliczenie za nabyte paliwo następować będzie na koniec miesiąca z 14 dniowym terminem płatności na podstawie faktury VAT i załączonego dokumentu WZ z rozbiciem na poszczególne pojazdy Straży Miejskiej. 5. Zamawiający otrzyma dokument WZ informujący o ilości oraz wartości paliwa przy każdym tankowaniu. 6. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia żadna część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium i w związku z tym nie określa wymagań dotyczących wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) oświadczenie z art. 44 ustawy PZP-wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, b) aktualna koncesję na obrot paliwami ciekłymi objętymi zamówieniem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 44 ustawy PZP-wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 44 ustawy PZP-wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 44 ustawy PZP-wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 44 ustawy PZP-wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.sm.tarnow.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 3, parter-bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Straży Miejskiej w Tarnowie ul. Nadbrzeżna Dolna 7, 33-100 Tarnów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski
- Zakup oleju napędowego
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn"
- Dostawa paliw na potrzeby bieżącej działalności Spółki Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o w Krapkowicach"
- "Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz".
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.