Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Środa Śląska: USŁUGI TRANSPORTOWE MATERIAŁÓW DROGOWYCH.
Numer ogłoszenia: 46208 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI TRANSPORTOWE MATERIAŁÓW DROGOWYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu polegająca na przewozie materiałów drogowych na potrzeby remontów dróg (m.in. kruszyw kamiennych, frezowiny, piasku). 2. Szacunkowe potrzeby Zamawiającego na transport, w trakcie obowiązywania umowy, wynoszą 15 tyś. ton materiałów drogowych. 3. Cena oferty powinna obejmować cenę netto i cenę brutto za 1 tonokilometr oraz wartość zamówienia za 15 tys. ton przewożonych materiałów. 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego transportowanych materiałów i z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy wobec zamawiającego roszczenie 5. Usługi będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia konieczności przywozu przez przedstawiciela Zamawiającego. 6. Usługa przewozu materiałów drogowych powinna być wykonywana odpowiednimi pojazdami - tj. ciągnikami siodłowymi z naczepami o ładowności 25-27 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiada odpowiednie pojazdy transportowe. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Formularz ofertowy- zał. nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . W przypadku złożenia oświadczenia, że Wykonawca będzie dysponował określonym sprzętem - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 7. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 Dokument ,o którym mowa w pkt.3-5 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł.przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Środzie Ślaskiej ul.Wroclawska 2 , 55-300 Środa Śląska pok.40 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -------------------.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków oraz sieci wodociągowej w miejscowości Michałów
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY KOSTOMŁOTY i GMINY UDANIN
- WZMOCNIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚRODA ŚLĄSKA - ETAP IV, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4C, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4D
- Roboty instalacyjne w lokalach oraz częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska: Część 1: Pl. Wolności 79, Część 2: ul. Kilińskiego 6, Część 3: Pl. Wolności 27.
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Konecku w latach 2026 - 2027 wraz z zapewnieniem opieki
- Usługi transportu medycznego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- ,,Świadczenie usług transportowych na potrzeby wizyt grup zagranicznych"
- Świadczenie usług transportowych - 2 zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Tereszpol do szkół i ośrodków w Zamościu w 2026 roku.
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.