eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku ul. Sienkiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-06

POZYCJA 46193

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku ul. Sienkiewicza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Płocku, do kontaktów: Krzysztof Fleming, Wiesław Malczewski, Pl. Narutowicza 4, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625244 w. 219, fax 024 2622526, e-mail: so.plock.gosp@plock.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.soplock.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Płońsku ul. Sienkiewicza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Płońsk, ul. Sienkiewicza. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa nowej siedziby Sądu Rejonowego w Płońsku przy ulicy Sienkiewicza wraz z zagospodarowaniem terenu, w zakresie następujących robót: a) Budynek Sądu - Wykonanie nowego budynku Sądowego. Budynek jest całkowicie podpiwniczony i posiada III kondygnacje nadziemne. Dach dwuspadowy pokryty dachówką. Konstrukcja budynku wylewana słupowo-płytowa, ściany murowane z pustaków ceramicznych. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wod-kan, c.o., wentylację mechaniczną, elektryczną, niskoprądową, SAP, SSW i KD oraz telewizję przemysłową. Obiekt wyposażono w windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada kubaturę 17.000,00 m sześc. oraz powierzchnię użytkową 3.711,70 m kw., b) Budynek gospodarczy - Wykonanie nowego budynku gospodarczego. Budynek jest parterowy, niepodpiwniczony. W budynku znajduje się magazyn gospodarczy oraz śmietnik. Obiekt posiada instalację elektryczną. Ściany murowane z pustaków ceramicznych, dach dwuspadowy pokryty dachówką. Budynek posiada kubaturę 330,00 m sześc. oraz powierzchnię użytkową 52,45 m kw., c) Zagospodarowanie terenu a. Wykonanie nowych przyłączy: wod-kan, kanalizacji deszczowej, c.o., elektrycznej i telefonicznej b. Wykonanie dróg, parkingów i chodników o nawierzchni z kostki brukowej oraz kostki ECO c. Wykonanie nowego ogrodzenia oraz bram wjazdowych na teren d. Wykonanie oświetlenia terenu, zieleni oraz małej architektury Powierzchnia działki objętej opracowaniem wynosi 5.707,00 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR, poniżej 5 278 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 300 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 22 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) tzn.: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat tzn. 2001-2005 dwie roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł., odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. posiadają kadrą techniczną z uprawnieniami - uprawnienia nie krócej niż 5 lat - do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, drogowej i telekomunikacyjnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz 3 letnie doświadczenie przy podobnych robotach, 4. posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat od stycznia 2003 do grudnia 2005, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości min. 100 osób w każdym roku, 5. posiadają następujący potencjał techniczny: - samochody ciężarowe min. 5 szt., - koparkę min 1 szt., - żuraw stacjonarny min. 1 szt., - dźwig samojezdny min. 1 szt., - rusztowania systemowe min. 1000 m kw., - deskowanie systemowe min. 500 m kw,, 6. uzyskali w dwóch z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, roczny wskaźnik płynności szybkiej WPII (za każdy rok) nie mniejszy niż 1,0 gdzie: WPII = (Aktywa obrotowe Zapasy Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe) / Zobowiązania krótkoterminowe W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi spełniać każdy wykonawca. 7. uzyskali za ostatnie trzy lata obrotowe, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, łączne przychody ze sprzedaży produktów powyżej 40 mln zł., 8. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa, 9. posiadają środki własne lub zdolność kredytową na minimum 3 mln zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób "spełnia nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2001-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 15 mln zł. każda, z podaniem nazwy, adresu i telefonu zamawiającego, opisu wykonanych robót wraz z ich zakresem, terminu rozpoczęcia i zakończenia robót, wartości zrealizowanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należytą starannością, 7. wykaz osób które będą wykonywać zamówienie w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, drogowej i telekomunikacyjnej, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym wraz z dokumentami potwierdzającymi te kwalifikacje (uprawnienia, staż pracy, dokonania zawodowe, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, ubezpieczenie OC), aktualne na dzień składania ofert oraz zakres wykonywanych przez nich czynności, a także informacji o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat od stycznia 2003 r. do grudnia 2005 r., a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, 8. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk, zapasy oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, oraz oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy, 9. wykaz posiadanych, niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 10. zaświadczenie banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. oświadczenie, że wszystkie roboty wykona sam lub wykaz podwykonawców i zakresu prac przewidzianych do wykonania przez nich, Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 9 muszą być złożone przez każdego wykonawcę, natomiast warunki wymienione w pkt. 6, 7, 8, 10 mogą spełniać łącznie; w przypadku pkt. 11 dokumenty muszą złożyć wszyscy przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż cena ofertowa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soplock.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.09.2006, godzina 11:15, Płock, Plac Narutowicza 4 pok. 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.