eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie pomieszczeń biurowych MOPR-u w 2010 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Poznań: Sprzątanie pomieszczeń biurowych MOPR-u w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 46178 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych MOPR-u w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR-u w 2010 r.w niżej wymienionych placówkach: - MOPR ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15m2 - MOPR ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00m2 - Filia Grunwald ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04m2 - Program Pomocy Rodzinom z Problemem Alkoholowym ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48m2 - Filia Jeżyce ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40m2 - Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81, o powierzchni 477,88m2 - Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,50m2 - Filia Piątkowo os. Władysława Łokietka 104, o powierzchni 463,50m2 - Filia Wilda ul. Opolska 58, o powierzchni 319,35m2 - Punkt konsultacyjny, ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,40m2 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku w dni robocze obowiązujące u Zamawiającego w godzinach: - poniedziałek - od 16.00 do 19.30 - wtorek, środa, czwartek - od 15.30 do 19.00 - piątek - 15.00 - 18.30 Określone w zał. Nr 2 do wzoru umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny ( z wyłączeniem papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie ( faksem lub e-mailem ) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. Imienną listę pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, a o ewentualnych zmianach w trakcie jego realizacji, informować Zamawiającego pisemnie. Wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania przedstawiony jest w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Pozostałe informacje dotyczące obiektów w których będzie wykonywana usługa sprzątania przedstawione są w kartach budynku stanowiących załączniki nr 5/1 - 5/10 do umowy ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138860,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129394,21

  • Oferta z najniższą ceną: 129394,21 / Oferta z najwyższą ceną: 161611,29

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzono w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia stanowią usługi sprzątania - usługi powrzechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.