To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Elbląg: Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu
Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg
Numer ogłoszenia: 46173 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346253 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych do Biura Realizacji Projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Meble biurowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych: 1. Szaf biurowych zamykanych 2. Szaf biurowych półotwartych 3. Szafy biurowej z wnęką środkową 4. Stołu konferencyjnego 5. Kontenerów biurowych (pomocników) 6. Biurek narożnych 7. Krzeseł biurowych obrotowych 8. Krzeseł konferencyjnych 9. Wieszaków metalowych Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg. Zamawiający informuje, że Projekt będzie współfinansowany przez Unię Europejską. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1. Szaf biurowych zamykanych: Szafa biurowa front dzielony z zamkiem, 4 półki, kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV. Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 4 Wygląd szafy biurowej zamykanej przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 1 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Szaf biurowych półotwartych: Szafa biurowa półotwarta z 2 półkami, front dzielony z zamkiem, półka wewnętrzna regulowanej wysokości, kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 2 Wygląd szafy biurowej półotwartej przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 2 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Szafy biurowej z wnęką środkową: Szafa biurowa z wnęką środkową (szafa gospodarcza) kolor - olcha, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18mm, obrzeża wykończone okleiną PCV, półki wewnętrzne regulowanej wysokości. Wymiary: 217 x 80 x 38 cm Ilość - szt. 1 Wygląd szafy biurowej z wnęką środkową przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 3 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Stołu konferencyjnego: Stół konferencyjny (standard), płyta wiórowa laminowana drewnopodobna, kolor - olcha, obrzeża wykończone okleiną PCV. Nogi stalowe pojedyncze, lakierowane lub polerowane. Wymiary: 180 x 100 cm Ilość - szt. 1 Wygląd stołu konferencyjnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 4 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Kontenerów biurowych (pomocników): Kontener biurowy (pomocnik) z zamkiem centralnym, 3 szuflady, kolor - olcha i wykończenie jak szafa. Wymiary: 65 x 45 x 50 cm Ilość - szt. 5 Wygląd kontenera biurowego (pomocnika) przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 5 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 6. Biurek narożnych: Biurko narożne, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, kolor - olcha, niezależne metalowe nogi lakierowane lub polerowane, zaokrąglone wcięcie wewnętrzne. Ilość - szt. 5 Wymiary biurka narożnego znajdują się w pkt. 6 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Wygląd biurka narożnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 6 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Krzeseł biurowych obrotowych: Krzesło biurowe z tapicerowanym siedziskiem oraz oparciem, kolor tapicerki i krzesła - czarny, mechanizm ruchowy z regulacja wysokości, regulacja kąta nachylenia oparcia, regulacja odległości siedziska od oparcia, podnośnik hydrauliczny, podstawa jezdna pięcioramienna. Wysokość krzesła: minimalna = 950 mm maksymalna =1145 mm; O 630 mm Ilość - szt. 5 Wygląd krzesła biurowego obrotowego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 7 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 8. Krzeseł konferencyjnych: Krzesło konferencyjne, siedzisko i oparcie tapicerowane, metalowy stelaż, kolor - czarny, Wymiary: wysokość 820 mm , szerokość w podstawie 545 mm, szerokość siedziska 475 mm, wysokość oparcia: minimalna 525 mm maksymalna 590 mm Ilość - szt. 8 Wygląd krzesła konferencyjnego przedstawia zdjęcie znajdujące się w pkt. 8 Załącznika Nr 1 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 9. Wieszaków metalowych: Wieszak ubraniowy stojący metalowy chromowany: - obrotowa korona z 12 wieszakami na płaszcze i kapelusze, - noga metalowa - uchwyt na parasole z ociekaczem Ilość - szt. 2 3. Meble w stanie gotowym do użytkowania dostarczone muszą być do pomieszczeń Biura Realizacji Projektu w Elblągu przy ul. Browarnej 93 w terminie 21 dni od daty udzielenia zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, że zamówienie dotyczy projektu Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Miasto Elbląg Zamawiający informuje, że Projekt będzie współfinansowany przez Unię Europejską..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU CORTEX, ul. Ks. Kalinowskiego 38, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9193,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7259,00
Oferta z najniższą ceną: 6539,20 / Oferta z najwyższą ceną: 13965,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- ZP/21/2024 Dostawy produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
- Dostawa i montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem terenu dla zadania: "Przebudowa placu zabaw w Parku Kajki"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.