eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPostępowanie na dostawę paliw płynnych dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w dwóch częściach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Gdańsk: Postępowanie na dostawę paliw płynnych dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w dwóch częściach
Numer ogłoszenia: 461686 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na dostawę paliw płynnych dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w dwóch częściach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego, LPG (Liquefield Petroleum Gas) w systemie bezgotówkowym w szacunkowych ilościach: 1.Olej napędowy 14990l . 2.Benzyna bezołowiowa Pb 95 3750 l. 3.LPG 2745 l. oraz 13 (trzynastu) elektronicznych kart do bezgotówkowej płatności za paliwo, jak również hurtową dostawę oleju napędowego w ilości 3900 l.dla Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w podziale na dwa zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0, 30.16.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi ( dotyczy zarówno Zadania Nr 1, jak i Zadania Nr 2 ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadania Nr 1 warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje siecią stacji paliw na terenie całego kraju, w tym w woj. pomorskim - minimum 1 stacją paliw w każdym powiecie oraz minimum 1 stacja paliw w każdym mieście wojewódzkim, czynnych przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu i obsługujących sprzedaż paliw w systemie bezgotówkowym przy użyciu elektronicznych kart do bezgotówkowej płatności za paliwo. Dla Zadania Nr 2 Zamawiający nie stawia w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla Zadania Nr 1 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana ta może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: a) zmiany ilości pojazdów służbowych będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, b) zaistnienia okoliczności, których nie było można przewidzieć w czasie zawierania umowy lub zdarzeń siły wyższej. Dla Zadania Nr 2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany te mogę nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach zaistnienia okoliczności, których nie było można przewidzieć w czasie zawierania umowy lub zdarzeń siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w systemie bezgotówkowym wraz z dostawą 13 elektronicznych kart do bezgotówkowej płatności za paliwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w systemie bezgotówkowym wraz z dostawą 13 elektronicznych kart do bezgotówkowej płatności za paliwa , w ilościach 1.Olej napędowy 14990l . 2.Benzyna bezołowiowa Pb 95 3750 l. 3.LPG 2745 l. 4.Karty do bezgotówkowego tankowania paliw 13 szt. Zamawiający wymaga, aby dostawy paliw były realizowane na stacjach paliw Wykonawcy, czynnych codziennie - 7 dni w tygodniu- przez 24 godziny na dobę. Wykonawca winien posiadać sieć stacji na terenie całego kraju, w tym: -w województwie pomorskim - w każdym powiecie, -w pozostałych województwach - min. 1 stację w każdym mieście wojewódzkim, w systemie bezgotówkowym, przy użyciu, elektronicznych, aktywnych kart do bezgotówkowej płatności za paliwa. Wykonawca dostarczy 9 - słownie:dziewięć- kart do bezgotówkowego zakupu benzyny bezołowiowej bądź oleju napędowego bądź benzyny bezołowiowej i LPG do samochodów służbowych oraz 4 karty bezgotówkowe wystawione na Zamawiającego do bezgotówkowej płatności za paliwa tankowane bezpośrednio do kanistrów lub beczek. Koszt wydania jednej karty nie może być wyższy niż 10 zł brutto za sztukę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0, 30.16.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa hurtowa oleju napędowego na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa hurtowa oleju napędowego na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w ilościach: 1. Olej napędowy 3 900 l. Zamawiający wymaga, aby dostawy paliwa były realizowane poprzez bezpośrednie dostarczenie do zbiornika o pojemności 900 l., znajdującego się w siedzibie Działu Systemów Produkcji Rolnej, Standardów Jakościowych i Doświadczalnictwa PODR w Lubaniu k/ Kościerzyny. Jednorazowa dostawa paliwa nie może przekraczać 800l. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w ciągu siedmiu dni od dnia złożenia przez Zamawiającego telefonicznego zlecenia -potwierdzonego faxem)-w godzinach 7:00 - 14:30, w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.