eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w BRzegu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Brzeg: Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w BRzegu
Numer ogłoszenia: 46154 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski , ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 444 79 00, faks 077 444 79 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w BRzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu, polegających na: 1. zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci jednego łącza ISDN PRA 30B+ D w lokalizacji przy ul. Robotniczej 20. Zamawiający informuje, iż w w/w obiekcie posiada centralę telefoniczną PABX Panasonic KX-TDA 200 2. świadczeniu usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących, tj. lokalne, międzystrefowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych. Pozostałe rodzaje połączeń będą rozliczane zgodnie z cennikiem wykonawcy. 3. świadczeniu usług faksowych 4. uruchomieniu drogą kablową 8 linii telefonicznych analogowych w lokalizacji mieszczącej się na ul. Robotniczej 20 5. uruchomieniu łącza dostępowego do Internetu znajdującego się w budynku przy ul. Robotniczej 20, synchronicznego 50Mb/50Mb, usługa realizowana w technologii światłowodowej (z minimum 5 stałymi numerami IP, wyjściem Eth) 6. ul. Robotnicza 12: lokalizacja w usługach telefonicznych z 40 numerami wewnętrznymi włączona do abonenckiej centralki telefonicznej przy ul. Robotnicza 20, połączenie lokalizacji Robotnicza 20 - Robotnicza 12 kablem miedzianym w kanalizacji kablowej zapewnia Wykonawca 7. zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci jednego łącza ISDN PRA 30B+ D w lokalizacji przy ul. Wyszyńskiego 23 wraz z 200 numerami DDI 8. dostawie, montażu, uruchomieniu oraz przyłączeniu do istniejącej sieci telefonicznej w lokalizacji ul. Wyszyńskiego 23, abonenckiej cyfrowej centralki telefonicznej Wykonawcy o minimalnych parametrach, tj. - ilość linii miejskich ISDN (30B+D) 1 - ilość linii miejskich analogowych 16 - ilość linii wewnętrznych analogowych 120 - taryfikacja kpl - zasilanie rezerwowe kpl - telefony systemowe 8 przycisków szt. 2 Miesięczny serwis techniczny leży po stronie Zamawiającego. 9. w lokalizacji ul. Wyszyńskiego 23 uruchomienie drogą kablową 3 telefonicznych linii analogowych 10. w lokalizacji ul. Wyszyńskiego 23 uruchomienie drogą kablową 1 linii ISDN BRA 2B+D 11. zapewnieniu przez Wykonawcę połączenia lokalizacji: - ul Robotnicza 20 - Robotnicza 12 - ul. Robotnicza 20 - Wyszyńskiego 23 światłowodem - dzierżawa 6 ciemnych włókien 12. Wymagania Zamawiającego: - Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne po sieci kablowej z wykorzystaniem istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej. - Zamawiający wymaga sekundowego naliczania czasu połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, komórkowych oraz ich proporcjonalnego rozliczania. - Wszelkie prace instalacyjne, które będą niezbędne do uruchomienia świadczonej usługi zostaną wykonane (jeśli okaże się to niezbędne), po wcześniejszym, pisemnym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w/w prace wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz normami najpóźniej do dnia 01.04.2015r. - 01.04.2015r. jest datą rozpoczęcia świadczenia usługi przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie włączenia usług z dniem 01.04.2015r. ma prawo do rozwiązania umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejących instalacji teletechnicznych. - Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego - Połączenia bezpłatne do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone, tj. m.in. 991,992,997,998,999 - Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów telefonicznych wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem ciągłości usług oraz zapewni, że numery telefoniczne po okresie trwania umowy mogą być przeniesione do innego operatora. Numery jakie posiada zamawiający: zakres numeracji DDI od 774447900 do 774447999 ( na łączu ISDN PRA ), numery linii analogowych: 774441330, 774441323, 774441367, 774441466, 774441246, 774441450, 774441210, 774441211, 774441257, 774442460, 774441470, 774441464, 774441778, 774442044, 774441201, 774441202, ISDN BRA 774242141: - Zapewnienie na nr 774441323; 774441466; 774441470; 774441464; 774442044 zapowiedzi słownej o zmianie numerów przez okres 3 miesięcy. - Po okresie 3 miesięcy numery 774441323; 774441466; 774441470; 774441464; 774442044 zostaną automatycznie zlikwidowane; - Wykonawca nie będzie pobierał opłat abonamentowych za numery, które przeznaczone są do likwidacji. - Dla wszystkich linii analogowych Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi Centrex tj. wirtualnej centralki telefonicznej z bezpłatnymi połączeniami pomiędzy liniami analogowymi włączonymi do Centrexu, realizowanymi za pomocą numeracji skróconej. Opłata za ww. usługę powinna być rozliczana w ramach abonamentu za linie analogowe przedstawione w ofercie przez Wykonawcę - Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii opartej o przesył w sieciach IP oraz sieciach pakietowych np. Frame Realay, ATM lub poprzez publiczną sieć Internet - Zamawiający wymaga świadczenia usług ISDN tak, aby styk pomiędzy centralą telefoniczną Zamawiającego a centralą telefoniczną Wykonawcy zrealizowany został w technologii TDM ( trakt G.703 ) z sygnalizacją DSS1 (sieć komutowana) na całej swojej drodze kablowej od centrali miejskiej Wykonawcy do miejsca instalacji u Zamawiającego. - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania łączy miejskich, (operatorskich) opartych o protokół SIP. - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania bram głosowych jako łącza miejskie operatorskie, dostarczających interfejs ISDN PRA, BRA lub POTS. - Zamawiający nie dopuszcza wykonania przyłączy w technologii radiowej. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważny certyfikat ISO 9001 dla usług telekomunikacyjnych dla rynku biznesowego. Kopię certyfikatu za zgodność z oryginałem należy dołączyć do składanej oferty. Średnia miesięczna ilość połączeń: - lokalne, strefowe 5 371 min - międzystrefowe 1 248 min - do krajowych sieci komórkowych 2 534 min - połączenia międzynarodowe do sieci stacjonarnych do Niemiec 1 min - połączenia międzynarodowe do sieci stacjonarnych do Czech 1 min - połączenia międzynarodowe do sieci stacjonarnych na Ukrainę 1 min Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy; rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na jednostkowy koszt połączeń).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienia będące zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiące nie więcej niż 50% zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2014r. poz. 243), tzn. wymagane jest przedstawienie wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonym przez Prezesa UKE.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę telekomunikacyjną trwającą nie krócej niż 36 miesięcy o wartości całkowitej nie niższej niż 150.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wystawione przez Prezesa UKE w trybie art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne. 2. Wypełniony formularz oferty wraz z zawartymi w nim oświadczeniami wykonawcy (wzór zał nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas usunięcia awarii - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1. gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa może ulec zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. 2. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę. c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, - pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy, - gdy zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego. 16.2.3. Warunki zmian: - inicjowanie zmian: na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; - uzasadnienie zmian: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług; - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Biuletyn Informacji Publicznej http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, pok.103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.