To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Zduny: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Zdunach.
Numer ogłoszenia: 461496 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433404 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach, ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7215513, faks 62 7215771.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Zdunach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zdunach w roku kalendarzowym 2013, z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie zimowe i letnie) a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na VIII części, szczegółowo opisanych w załączniku nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i tak: Część I - mleko i produkty mleczne, Część II - mrożone artykuły spożywcze, Część III - warzywa i owoce, Część IV - mięso świeże, wędliny, drób, Część V - artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery, Część VI - jajka, Część VII - wyroby piekarskie, Część VIII - ziemniaki, Poszczególne części zamówienia mogą być dostarczane do zamawiającego przez różnych oferentów. 3. Ustala się możliwość dodatkowego zamówienia, nieobjętego zamówieniem podstawowym, nie przekraczającego łącznie 30% wartości realizowanego zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar dobry jakościowo, w odpowiednich opakowaniach, własnym środkiem transportu na swój koszt i ryzyko. 5. Termin gwarancji przydatności do spożycia produktów spożywczych nie może być krótszy niż połowa terminu przydatności określona na opakowaniu przez producenta, a w pozostałych przypadkach produkty muszą być świeże w I klasie jakości. 6. Dostawa będzie realizowana w ciągu 3 dni od złożonego pisemnego lub telefonicznego zapotrzebowania. 7. Ceny dostarczanych wyrobów spożywczych stałe w trakcie trwania umowy. 8. Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadku zmiany cen dostaw. 9. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować zmiany cen dostaw poprzez przedłożenie kserokopii faktur zakupu towarów u producenta. 10. Zmiana ceny przedmiotu zamówienia wymaga zgody Zamawiającego. 11. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy zamawianych artykułów spożywczych mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym Zamawiający dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych. 12. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 13. Za wykonanie dostawy strony rozliczać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę na każdy dostarczony towar. 14. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty należności za wystawione faktury w okresie miesięcznym od dnia otrzymania faktury od Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mleko i produkty mleczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8625,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8326,00
Oferta z najniższą ceną: 8326,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mrożone artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- AUGUSTO-SOPEL Jabłońscy Sp.J., ul. Częstochowska 147, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4242,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2702,70
Oferta z najniższą ceną: 2702,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4725,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warzywa i owoce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Genowefa Pluta, ul. Gałeckiego 5, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9806,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9108,30
Oferta z najniższą ceną: 9108,30 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Mięso świeże, wędliny, drób.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY KONARCZAK SPÓŁKA JAWNA ZOFIA KONARCZAK JÓZEF KONARCZAK
- Zakład Mięsny Konarczak sp.j., ul. Gostyńska 5, 63-860 Pogorzela, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36821,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36777,00
Oferta z najniższą ceną: 36777,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37614,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20197,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18640,76
Oferta z najniższą ceną: 18640,76 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Jajka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG "KAMA"
- Zakład Handlu i Usług KAMA mgr Czesław Kaczan, Łaszczyn 25A, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3132,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2668,00
Oferta z najniższą ceną: 2668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wyroby piekarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H.ZAKŁAD PIEKARSKO-CIASTKARSKI JACEK JURKANIS
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H.ZAKŁAD PIEKARSKO-CIASTKARSKI JACEK JURKANIS
- P.P.U.H. Zakład Piekarsko-Ciastkarski Jacek Jurkanis, ul. Towarowa 1, 63-760 Zduny, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204,00
Oferta z najniższą ceną: 204,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Ziemniaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Genowefa Pluta, ul. Gałeckiego 5, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4161,00
Oferta z najniższą ceną: 4161,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ZDUNY
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa, drobiu i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Sukcesywne dostawy nabiału dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2024 r. - OWOCE Z GR. I
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.