eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 52 W JW 1145 W BOLESŁAWCU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 46133 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Wrocław: REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 52 W JW 1145 W BOLESŁAWCU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17690 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126, 50-984   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 01, faks 261 65 68 02, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 52 W JW 1145 W BOLESŁAWCU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budynek garażowy nr 52, wybudowany w 1976 roku jest budynkiem parterowym z płaskim dachem. Bramy wyjazdowe z budynku znajdują się od strony północno wschodniej. Cały budynek stanowi jedno pomieszczenie. Budynek wykonany jest w technologii z prefabrykatów, a częściowo w technologii tradycyjnej. Szkielet budynku i przykrycie wykonano z żelbetowych elementów prefabrykowanych systemu FF oraz murowanych ścian osłonowych. Układ konstrukcyjny tworzą dwa rzędy ażurowych słupów wewnętrznych i dwa rzędy słupów zewnętrznych. Na szkielecie ułożone jest przykrycie z dachowych, żelbetowych płyt panwiowych. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, grzewczą i sygnalizacyjno-odgromową. Budynek przeznaczony jest do remontu w oparciu o dwie dokumentacje projektowe. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót(STWiOR)opracowań: Dokumentacja nr 1 pt.: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania i docieplenia przegród zewnętrznych w remontowanym budynku garażowym nr 52 w kompleksie nr 3008 JW 1145 w Bolesławcu. Dokumentacja nr 2 pt.: Opracowanie projektu wykonawczego na remont budynku garażowego nr 52 w kompleksie nr 3008 w JW 1145 w Bolesławcu. Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. Część ogólna obejmuje: 1. Organizacja terenu robót. Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy" tj. miejsce robót Wykonawca wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli Inwestora i 43 WOG (SOI Bolesławiec) Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika Wykonawca jest zobowiązany przekazać do Zamawiającego wykaz wszystkich pracowników przewidzianych do wykonywania prac remontowych z podaniem: a) z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie realizacji zadania oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie; b) przebywanie na terenie JW. 1145 w Bolesławcu obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja 21/MON - Dz.U. MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6. c) Odmowa wydania zezwolenia przez Szefa SKW nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy oraz wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie gwarantuje możliwości wstępu obcokrajowcom na teren JW. d) Na terenie JW obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. e) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu robót przed kradzieżą oraz pod względem BHP i ppoż. Demontaż i utylizacja odpadów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 43 WOG w Świętoszowie (SOI Bolesławiec). ROBOTY DO WYKONANIA 1.Zakres robót wymiany instalacji centralnego ogrzewania: a) demontaż nieczynnej instalacji grzewczej z rurociągami stalowymi grzejnikami z rur stalowych ożebrowanych; b) wywóz zdemontowanych elementów stalowych do magazynu SOI Bolesławiec, a odpadów na składowisko odpadów lub do utylizacji. c) wykonanie nowej instalacji grzewczej, wodnej, pompowej z rurociągami spawanymi z rur stalowych z grzejnikami stalowymi płytowymi; d) przyłączenie instalacji centralnego ogrzewania do istniejącego przyłącza; e) malowanie antykorozyjne rurociągów i elementów stalowych; f) próby instalacji na zimno i gorąco wraz z regulacją instalacji c.o.; g) izolacja termiczna rurociągów przesyłowych; h) montaż systemu sterowania pogodowego; i) roboty towarzyszące. Zakres robót budowlanych: a) remont elewacji b) docieplenie ścian zewnętrznych; c) remont pokrycia dachu z wykonaniem dylatacji i izolacji termicznej; d) remont uszkodzonych wsporników i głowic słupów wewnętrznych wraz z ich wzmocnieniem; e) remont posadzki; f) osuszenie oraz naprawa ścian i tynków wewnętrznych i zewnętrznych g) naprawa bram garażowych. Zakres robót elektrycznych: a) wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; b) przebudowa złącza kablowego z zainstalowaniem przeciwpożarowego wyłącznika prądu; c) wymiana rozdzielni głównej RG; d) wymianę wewnętrznej instalacji oświetleniowej; e) zainstalowanie oświetlenia awaryjnego; f) przebudowa oświetlenia zewnętrznego na budynku; g) przebudowa instalacji gniazd wtyczkowych 1-f i 3f; h) wykonanie szyny połączeń wyrównawczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1252027.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JUKABUD Sp. z o. o.,  ,  ul. Krzywoustego 6-12,  51-165,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1140000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1140000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1447248,75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.