To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Łódź: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych
Numer ogłoszenia: 461332 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403886 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych i nośników danych do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UDA POIG.02.01.00-00-017/10-03. Innowacyjna Gospodarka Narodowa Strategia Spójności. Całość zamówienia podzielona jest na dwie części: Część 1 - Materiały biurowe Część 2 - Materiały eksploatacyjne i nośniki danych Opis części 1 - Materiały biurowe. Szczegółowy wykaz zamawianych towarów przedstawiony jest w Załączniku nr 1a do SIWZ. Wykonawca może zaproponować towar równoważny tzn. taki, który posiada parametry co najmniej takie jak określone w SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent/marka, symbol indywidualizujący towar) Wykonawca może zaoferować towar równoważny, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów ilościowych (np.: wielkość opakowania), jakościowych - precyzji wykonania, trwałości, walorów użytkowych i estetycznych, rozwiązań technicznych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli którykolwiek z oferowanych towarów, jako równoważny do wskazanego, nie będzie spełniał kryteriów równoważności opisanych wyżej. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka (symbol) bez konieczności naruszania opakowania. Termin ważności towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Przedmiot umowy będzie dostarczany przez Wykonawcę jego transportem, na jego koszt do magazynu IMP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostawę do czasu przekazania jej Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w dostarczonym towarze, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia wadliwości bez żadnej dopłaty. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek dokonać zgodnych z zamówieniem korekt w dostawie w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania od Zamawiającego informacji o stwierdzeniu braków ilościowych. Opis części 2 - Materiały eksploatacyjne i nośniki danych Szczegółowy wykaz zamawianych towarów zawierający typ sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości zostały zawarte w Załączniku nr 1b do SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry; Wykonawca gwarantuje, że oferowane tonery, atramenty, wkłady, głowice, taśmy barwiące i nośniki danych będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, a zamontowanie i używanie dostarczonych przez Wykonawcę wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone; Wykonawca gwarantuje, że oferowane materiały eksploatacyjne zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, niepowodujące utraty gwarancji na sprzęt komputerowy, nieregenerowane, nieprefabrykowane, nienapełniane ponownie, o jakości i parametrach wymaganych przez producentów sprzętu komputerowego, a kasety z tonerem muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie gwarantujące rozpoznanie, że materiał eksploatacyjny nie był używany; Termin przydatności do użycia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych musi być nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia; Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniu zewnętrznym, a w przypadku tonerów także bezpośrednio na kasecie z tonerem; Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne swoim transportem. Pod pojęciem (fabrycznie nowe) zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, stopnia oddania barw) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego UDA POIG.02.01.00-00-017/10-03. Innowacyjna Gospodarka Narodowa Strategia Spójności.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ARPI JAROSŁAW DŁUSKI" SPÓŁKA JAWNA
- ARPI Jarosław Dłuski sp. j., ul. Starorudzka 10E, 93-418 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5717,95
Oferta z najniższą ceną: 5717,95 / Oferta z najwyższą ceną: 6229,94
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne i nośniki danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7870,16
Oferta z najniższą ceną: 7870,16 / Oferta z najwyższą ceną: 11195,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.