Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Warszawa: Usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 46131 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy , ul. Grębałowska 23/25, 01-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8350611, faks 022 8350611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zgn.lami.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st.Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenów, utrzymanie czystości na terenach, koszenie trawników, sprzątanie powierzchni w budynkach, oraz wykonywanie innych prac porządkowych związanych z obsługą mieszkańców, na terenach w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części -zwane rejonami. Szczegółowy zakres poszczególnych części zamówienia określa SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Dla Rejonu I - 3500,00 PLN; Dla Rejonu II - 4500,00 PLN; Dla Rejonu III - 4000,00 PLN; Dla Rejonu IV - 800,00 PLN; Dla Rejonu V - 1000,00 PLN; Dla Rejonu VI - 200,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Niespełnianie jakiegokolwiek warunku określonego w SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenia - podpisany zał. Nr 3 o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7.Oświadczenie o liczbie zatrudnionych pracowników fizycznych podanej w ofercie. 8.Oświadczenie o założeniu przedstawicielstwa na terenie Warszawy, w przypadku wybrania oferty, o ile takiego przedstawicielstwa Wykonawca nie posiada. 9.Dla wybranego zadania I lub II lub III lub dla Wykonawcy składającego ofertę wyłącznie na zadania IV, V, VI, wykaz co najmniej jednej usługi kompleksowej wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 500.000,-zł. (jeśli więcej niż jedna usługa, to o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,-zł. ) z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji. 9a. Dla Wykonawcy składającego ofertę wyłącznie na Rejon VI, wykaz co najmniej jednej usługi kompleksowej wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 50.000,-zł. (jeśli więcej niż jedna usługa, to o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,-zł. ) z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji. 10.Akceptacja treści wzoru umowy - odpowiedni załącznik: Nr 7/1, Nr 7/2, Nr 7/3, Nr 7/4,Nr 7/5, Nr 7/6. 11.Dowód wniesienia wadium. 12.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,-zł ( dla Rejonu VI na kwotę nie mniejszą niż 50.000,- zł ). A jeżeli nie jest ubezpieczony na wymaganą kwotę składa oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 300.000,-zł ( dla Rejonu VI na kwotę nie mniejszą niż 50.000,-zł ) pod rygorem wykluczenia z postępowania. 13.W przypadku spółki cywilnej dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej. 14.W przypadku konsorcjum dołączyć do oferty umowę konsorcjum. 15.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy należy złożyć w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zgn.lami.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGN w Dzielnicy Bielany, 01-808Warszawa, ul.Grębałowska 23/25, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 12:00, miejsce: ZGN w Dzielnicy Bielany, 01-808Warszawa, ul.Grębałowska 23/25, Sekretariat, pok. nr 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon I o pow. 237208,64m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon II o pow. 366552,74m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon III o pow. 216432,35m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie terenów i budynków, utrzymanie czystości, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenów i budynków, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon IV o pow. 24895,90m2 oraz 42 budynki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5, 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie terenu i budynku, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenu i budynku, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon V o pow. 6160m2 oraz jeden budynek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5, 90.91.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie, utrzymanie czystości, koszenie trawników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenów, utrzymanie czystości, koszenie trawników, inne prace porządkowe związane z obsługą mieszkańców - Rejon VI o pow. 8051,70m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Liczba pracowników ponad liczbę określoną przez zamawiającego - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku znajdującego się w Chełmie przy ul. Mickiewicza 37
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach we Wrześni: sali sportowej, Ośrodka Pomocy Społecznej, świetlicy środowiskowej i Warsztatu Terapii Zajęciowej
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





