Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Kamienna Góra: Remont nawierzchni odcinka ulicy Cichej w Kamiennej Górze
Numer ogłoszenia: 46118 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni odcinka ulicy Cichej w Kamiennej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni odcinka ulicy Cichej w Kamiennej Górze o długości 157,7 m zlokalizowanego na działkach nr 361, 362/17 leżących w obrębie 6 Kamienna Góra, a także miejsca postojowe i chodnik w zakresie istniejącym. Parking przewidziany jest na 9 miejsc postojowych. Miejsca postojowe o wymiarach 2,5 m x 4,5 m. Chodnik o szerokości 1,5 m. Jezdnia ulicy Cichej posiada nawierzchnię z kamienia łamanego o różnorodnych kształtach. Jezdnia zamknięta jest bardzo zniszczonym krawężnikiem betonowym. Nawierzchnia jezdni jest pofałdowana. Szerokość jezdni jest jednolita i wynosi 5,7 m. Miejsca postojowe przyległe do ulicy posiadają nawierzchnię ze zniszczonego betonu, którego fragmenty są widoczne. Jednostronny chodnik istnieje na odcinku prostym ulicy - od początku opracowania do łuku jezdni gdzie łączy się z chodnikiem biegnącym wzdłuż budynków. Na górnym odcinku opracowania, po stronie prawej, bezpośrednio do jezdni przylega skarpa, na którą wyprowadzone jest odwodnienie z placu manewrowego przy garażach. Ulica Cicha posiada kanalizację deszczową - kolektor Ø 200 wraz z istniejącymi studzienkami ulicznymi. Zachowuje się dotychczasowy charakter drogi jako drogi dojazdowej umożliwiającej dojazd mieszkańcom do budynków mieszkalnych i garaży leżących powyżej ul. Cichej. Kategoria ruchu KR2. Zakres remontu obejmuje: -rozbiórkę nawierzchni jezdni, parkingu i chodnika, -wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki betonowej, -wykonanie nowej podbudowy z mieszanki z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, -wymianę krawężników betonowych 15 x 30 układanych na ławie betonowej z oporem, -wykonanie ścieku i dwóch studzienek ulicznych dla odprowadzenia wód opadowych z placu manewrowego przy garażach aby nie trafiły na jezdnie, -wymianę nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnię z brukowej kostki betonowej wraz z wymianą obrzeży, -wymianę konstrukcji nawierzchni parkingu na nawierzchnię z kostki betonowej, -regulację wysokościową urządzeń obcych w jezdni, -wykarczowanie pnia drzewa. Zamawiający informuje, że drzewo przewidziane w projekcie do wycięcia zostało ścięte. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wykarczowanie pnia. Przed rozpoczęciem wykonania robót Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnić w trakcie robót dojazd do pól i posesji. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: 1. Projekt uproszczony. 2. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto, b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r. z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4.Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Dla wskazanej osoby - uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych, pok. 308.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra Plac Grunwaldzki 1 58-400 Kamienna Góra Sekretariat, pok. 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Zakup mobilnego, cyfrowego aparatu RTG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Zakup aparatów USG dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI I ORTOPEDII SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1609P Wągrowiec - Rąbczyn
- Budowa kanalizacji deszczowej na terenie Stąporkowa (1000-lecia, część ul. Piłsudskiego od 1000-lecia do zbiornika wodnego)
- Bieżące remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w 2026 roku na terenie Gminy Sypniewo
- ,,Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Pałecznica, Gruszów oraz przebudowa przepustów w miejscowościach Nadzów, Pieczonogi w gminie Pałecznica"
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





