Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Siemianowice Śląskie: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 461016 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę: a) Jednego ( 1 ) Urządzenia NAS, b) Sto dwadzieścia ( 120 ) sztuk Licencji CAL Win 2008 GOV na urządzenie, c) Jedną ( 1 ) sztukę SMB Support Assistant (SMBS) z wymianą urządzenia, na 3 lata do rutera firmy Cisco - ASA 5505 (CON-SMBS-AS5ULBK9), d) Dziesięć ( 10 ) sztuk baterii do płyt głównych, e) Pięć ( 5 ) sztuk RAM, f) Jedną ( 1 ) sztukę kabla Ethernet nieekranowany, 4 pary UTP, kategoria 6, g) Trzydzieści ( 30 ) sztuk kluczy do gniazdek elektrycznych, h) Czterech ( 4 ) zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w skład którego wchodzi: - komputer; - monitor; - klawiatura; - mysz. i) Dwa ( 2 ) urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne A4 ( drukarka, skaner, kopiarka. ), j) Jedną ( 1 ) kserokopiarkę, k) Dwóch ( 2 ) drukarek monochromatycznych A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ należy uznać za minimalne. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanego sprzętu stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych, urządzeń, sprzętu itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia urządzeń, sprzętu itp. równoważnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając wraz z ofertą dokumenty, w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagania Zamawiającego. Wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe (nieużywane). Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich kart gwarancyjnych, licencji i dokumentacji technicznej w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.00.00-0, 30.23.30.00-1, 30.23.61.10-6, 30.23.70.00-9, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania w Części III zamówienia jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Projekt:Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich: - Jednego ( 1 ) Urządzenia NAS,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich: - Sto dwadzieścia ( 120 ) sztuk Licencji CAL Win 2008 GOV na urządzenie, - Jedną ( 1 ) sztukę SMB Support Assistant (SMBS) z wymianą urządzenia, na 3 lata do rutera firmy Cisco - ASA 5505 (CON-SMBS-AS5ULBK9), - Dziesięć ( 10 ) sztuk baterii do płyt głównych, - Pięć ( 5 ) sztuk RAM, - Jedną ( 1 ) sztukę kabla Ethernet nieekranowany, 4 pary UTP, kategoria 6, - Trzydzieści ( 30 ) sztuk kluczy do gniazdek elektrycznych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.61.10-6, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich: - Czterech ( 4 ) zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w skład którego wchodzi: - komputer; - monitor; - klawiatura; - mysz. - Dwa ( 2 ) urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne A4 ( drukarka, skaner, kopiarka. ), - Jedną ( 1 ) kserokopiarkę, - Dwóch ( 2 ) drukarek monochromatycznych A4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych oraz pobyt w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży z terenu Siemianowic Śląskich na rok 2026"
- Jednorazowa dostawa zestawów komputerowych i tabletów
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Dostawa systemu sprzedaży biletów w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - zestawu komputerowego w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Dostawa i wdrożenie urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Bolimów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





