eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › 1 /PN/ 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Łódź: 1 /PN/ 2012
Numer ogłoszenia: 460786 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" , ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6540019, faks 042 6547588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1 /PN/ 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie wykonywania bieżących napraw i konserwacji , usuwania awarii - obejmujących roboty ogólnobudowlane , instalacji wod - kan i elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty CENTRUM. Wykaz wykonywanych czynności: 1.1 Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane - murarskie , tynkarskie , ślusarskie , stolarskie , szklarskie , dekarsko - blacharskie. Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) pokryć dachowych : naprawy punktowe b) obróbek blacharskich c) rynien i rur spustowych d) parapetów i zadaszeń e) wywiewek , kogutów dymowych, czap wentylacji wywiewnej. f) usuwanie śniegu z dachów , sopli i nawisów śnieżnych . g) tynków wewnętrznych , zewnętrznych. h) głowic kominowych i kominów i) schodów , posadzek , chodników j) fragmentów opasek i izolacji pionowych k) stolarki budowlanej pomieszczeń wspólnych l) komórek ł) zamków drzwiowych i okiennych m) uzupełnienia szyb n) zabezpieczenie na okres zimowy zdrojów i studni o) zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym p) usuwanie skutków awarii r) udział w eksmisjach s) zabezpieczenie lokali po pożarze, eksmisjach i bezprawnych zajęciach. t) wymiany pieców grzewczych u) zgłaszanie do zamawiającego zauważonych zagrożeń budowlanych i innych nieprawidłowości. 1.2 Roboty konserwacyjne instalacyjne - wodociągowo-kanalizacyjne . Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) likwidacji nieszczelności instalacji wod-kan b) wymiany armatury i osprzętu w pomieszczeniach wspólnego użytku c) wymiany uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych d) udrażniania pionów i poziomów kanalizacyjnych , kratek i studzienek rewizyjnych e) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem f) zgłaszanie do zleceniodawcy zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości. 1.3 Roboty konserwacyjne instalacyjne elektryczne - usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) wewnętrznych linii zasilających - łącznie z wymianą fragmentów instalacji b) konserwacji tablic głównych i piętrowych c) wymiany : zabezpieczeń , gniazd i główek bezpiecznikowych w tablicach głównych i piętrowych. d) wymiany osprzętu - puszki , dekle , wyłączniki , przełączniki , oprawy oświetleniowe , automaty schodowe . e) wymiany tablic licznikowych f) wymiany i uzupełnienia zamknięć tablic piętrowych i głównych. g) likwidacji nielegalnych podłączeń h) zgłaszanie do zamawiającego zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości. i) pomiary instalacji elektrycznych w lokalach j) potwierdzanie wniosków najemców lokali składanych do PGE Dystrybucja o ponowne przyłączenie lokali do instalacji elektrycznej w budynkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.10.00-0, 45.42.16.00-3, 45.26.25.22-6, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wpłacenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie w roku kalendarzowym usługi w poszczególnych kategoriach robót ( branży ) odpowiadające swoim zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę łączną brutto : a/ roboty ogólnobudowlane - min. 150.000,00 zł b/ roboty instalacji wod-kan - min. 50.000,00 zł c/ roboty instalacji elektrycznych - min. 50.000,00 zł Wykaz wykonywanych robót konserwacyjnych wg. ich rodzaju ( branży ) - zgodnie z załącznikiem nr 5A , 5B , 5C do specyfikacji 2. Dokumenty potwierdzone przez inwestora (ów) że wykazane jw. roboty zostały należycie wykonane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza posiadanie wystarczającego potencjału technicznego do realizacji przedmiotu zamówienia złożeniem stosownego oświadczenia - załącznik nr 4 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oferent powinien spełniać nw. wymogi. Oferent składający ofertę na roboty usługowe ogólnobudowlane musi zatrudniać min. 6 pracowników w tym : - kierownika robot - osoba posiadającą wymagane uprawnienia ogólnobudowlane oraz aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - chyba że sam oferent dokumenty takie posiada. - min. 5 pracowników posiadających kwalifikacje w zakresie wykonywania robót : murarskich ,tynkarskich, stolarsko -szklarskich , ślusarskich , dekarskich potwierdzenie - oświadczenie oferenta - załącznik nr 4 do specyfikacji b. Oferent składający ofertę na roboty usługowe instalacji wod -kan , musi zatrudniać min. 4 pracowników w tym : - kierownika robót - osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci sanitarnych i aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - chyba że sam oferent dokumenty takie posiada. - min. 3 pracowników posiadających kwalifikacje w zakresie wykonywania instalacji sanitarnych wod - kan . potwierdzenie : - oświadczenie oferenta - załącznik nr 4 do specyfikacji c. Oferent składający ofertę na roboty usługowe instalacji elektrycznych musi zatrudniać min. 4 pracowników w tym : - kierownika robót - osobę posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych , zaświadczenie kwalifikacyjne D - instalacje elektro - energetyczne ) oraz aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa .- chyba że sam oferent dokumenty takie posiada . - min 3 monterów instalacji elektrycznych posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne E potwierdzenie : - oświadczenie oferenta - załącznik nr 4 do specyfikacji. Uwaga : 1. Wykonawca usług zapewni przez cały okres trwania przedmiotu zamówienia liczbę pracowników jak i ich kwalifikacje zawodowe ( zgodnie z ww. wymogami )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że sa ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwoty: roboty konserwacyjno budowlane - min. 150.000 zł., roboty instalacyjne wod-kan- min. 50.000 zł. , roboty instalacji elektrycznych min. 50.000 zł. W przypadku gdy oferent składa ofertę na całość robót konserwacyjnych wartość polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej winna wynosić min. 250.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty CENTRUM ul. Drewnowska 5 Łódź pok.nr.4 Pani Mirosława Mucha tel. (42) 654-00-99 wew.15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty CENTRUM ul. Drewnowska 5 Łódź pok.nr.14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane - murarskie , tynkarskie , ślusarskie , stolarskie, szklarskie , dekarsko - blacharskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) pokryć dachowych : naprawy punktowe b) obróbek blacharskich c) rynien i rur spustowych d) parapetów i zadaszeń e) wywiewek , kogutów dymowych, czap wentylacji wywiewnej. f) usuwanie śniegu z dachów , sopli i nawisów śnieżnych . g) tynków wewnętrznych , zewnętrznych. h) głowic kominowych i kominów i) schodów , posadzek , chodników j) fragmentów opasek i izolacji pionowych k) stolarki budowlanej pomieszczeń wspólnych l) komórek ł) zamków drzwiowych i okiennych m) uzupełnienia szyb n) zabezpieczenie na okres zimowy zdrojów i studni o) zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym. p) usuwanie skutków awarii r) udział w eksmisjach s) zabezpieczenie lokali po pożarze , eksmisjach i bezprawnych zajęciach. t) wymiany pieców grzewczych u) zgłaszanie do zamawiającego zauważonych zagrożeń budowlanych i innych nieprawidłowości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.10.00-0, 45.42.16.00-3, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne instalacyjne - wodociągowo-kanalizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) likwidacji nieszczelności instalacji wod-kan b) wymiany armatury i osprzętu w pomieszczeniach wspólnego użytku c) wymiany uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych d) udrażniania pionów i poziomów kanalizacyjnych , kratek i studzienek rewizyjnych e) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem f) zgłaszanie do zleceniodawcy zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty konserwacyjne instalacyjne : elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie czynności konserwacyjnych w zakresie : a) wewnętrznych linii zasilających - łącznie z wymianą fragmentów instalacji b) konserwacji tablic głównych i piętrowych c) wymiany : zabezpieczeń , gniazd i główek bezpiecznikowych w tablicach głównych i piętrowych. d) wymiany osprzętu w częściach wspólnych budynków - puszki , dekle , wyłączniki , przełączniki , oprawy oświetleniowe , automaty schodowe e) wymiany tablic licznikowych f) wymiany i uzupełnienia zamknięć tablic piętrowych i głównych. g) likwidacji nielegalnych podłączeń h) zgłaszanie do zamawiającego zauważonych usterek i zagrożeń oraz innych nieprawidłowości. i) pomiary instalacji elektrycznych w lokalach j) potwierdzanie wniosków najemców składanych do PGE Dystrybucja o ponowne przyłączenie lokali do instalacji elektrycznej w budynkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.