eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystokprzebudowa ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-05

POZYCJA 46069

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: przebudowa ulic: Mickiewicza, Borsuczej, Myśliwskiej w Białymstoku. Etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Białegostoku, do kontaktów: Irena Biedrzycka - Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 8786000, fax 085 8786265, e-mail: zzp@um.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.bialystok.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku., Irena Biedrzycka, ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 37, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku., Irena Biedrzycka, ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 37, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Białymstoku., Irena Biedrzycka, ul. Warszawska 21, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 878 60 37, fax 085 878 60 80, e-mail: wbii@um.bialystok.pl, www.bip.bialystok.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulic: Mickiewicza, Borsuczej, Myśliwskiej w Białymstoku. Etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Białystok. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulic: Mickiewicza, Borsuczej, Myśliwskiej w Białymstoku. Etap I 1) Budowa przewodu wodociągowego (do węzła nr. 2 do 7, PE80, śr. 250, długość 560 m.) i rurociągu tłocznego ścieków w ul. Mickiewicza (od studni 1 do 8, PE80, śr. 160, długość 597,5 m.) 2) Budowa kanału sanitarnego w ul. Myśliwskiej i Borsuczej (śr. 250 - 132 m, śr. 315 - 1004 m, śr. 400 - 516 m, łącznie - 1652 m.) 3) Budowa magistrali wodociągowej w ul. Myśliwskiej i Borsuczej (śr. 300 - długość 1237 m, wodociąg rozbiorczy śr. 110 - 20 m.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferta: 1) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1); 2) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (zawierający ilość robót, cenę jednostkową oraz wartość pozycji) obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów robót, wypełnioną tabelę zawierającą koszty związane z prowadzeniem inwestycji wymienione w SIWZ (załącznik nr 2), oraz wypełnioną tabelę elementów scalonych (załącznik nr 3); 3) proponowany harmonogram prac; 4) oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji; 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4), 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (kwota min. 30% wartości zamówienia) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, na budowę sieci wd. ks. i kd. oraz wartości zamówienia min. 800 000,00 PLN, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji (zgodnie z tabelą - załącznik nr 5), potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio Zamawiających, stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 8) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6) wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża sanitarna), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zakres prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia zgodnie z załącznikiem nr 7); 10) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności) zgodnie z załącznikiem nr 8; 11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy 12) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p.9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 13) dowód wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres 1)wykonanie robót w zakresie wynikającym z przedmiarów robót oraz z dokumentacji projektowej; 2)organizacja ruchu na czas budowy; 3) koszty zajęcia pasa drogowego pod budowę kanalizacji sanitarnej i wodociągowej 4)pełna obsługa geodezyjna (w tym inwentaryzacja powykonawcza w 5 egz.); 5)czynności niezbędne do przekazania inwestycji gestorom uzbrojenia ( w tym koszty inspekcji kamerą ) i pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich w Białymstoku; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na budowę sieci wd. ks. i kd. oraz wartości zamówienia min. 800 000,00 PLN, co potwierdzą referencjami (opiniami) poprzednio Zamawiających, stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; b)dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (branża sanitarna), oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. c)dysponują co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych, w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu, b)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 30% wartości zamówienia, na czas realizacji niniejszego zamówienia łącznie z realizacją innych zadań realizowanych w tym czasie; c)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta: 1) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1); 2) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej (zawierający ilość robót, cenę jednostkową oraz wartość pozycji) obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów robót, wypełnioną tabelę zawierającą koszty związane z prowadzeniem inwestycji wymienione w SIWZ (załącznik nr 2), oraz wypełnioną tabelę elementów scalonych (załącznik nr 3); 3) proponowany harmonogram prac; 4) oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji; 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4), 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (kwota min. 30% wartości zamówienia) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) wykaz zamówień (minimum 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, na budowę sieci wd. ks. i kd. oraz wartości zamówienia min. 800 000,00 PLN, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji (zgodnie z tabelą - załącznik nr 5), potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio Zamawiających, stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością; 8) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 6) wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża sanitarna), oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 9) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zakres prac przewidywanych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia zgodnie z załącznikiem nr 7); 10) wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (rodzaj sprzętu, ilość sztuk, stan własności) zgodnie z załącznikiem nr 8; 11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy 12) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p.9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 13) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.