Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Nowe Miasteczko: Dostawa używanego pojazdu - koparko-ładowarki.
Numer ogłoszenia: 46060 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasteczko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego pojazdu - koparko-ładowarki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu- koparko-ładowarki - 1 szt, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy- Prawo o ruchu drogowym. 1.2 Dane techniczne pojazdu: -typ pojazdu: koparko-ładowarka kołowa, rok budowy nie starszy niż 1998 rok, -napęd koparko-ładowarki na dwie osie z możliwością rozłączenia napędu, -silnik wysokoprężny o mocy znamionowej powyżej brutto 80 kM, -skrzynia biegów minimum trzybiegowa-w przód i minimum dwa biegi-w tył, z możliwością przełączenia biegów do jazdy po szosie i w terenie, -dwa niezależne układy hamowania, -system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zaopatrzenia, -układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą lub tłoczkową; -kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora, -waga eksploatacyjna maszyny do 8500 kg, 1.3 Osprzęt koparko-ładowarki: -łyżka ładunkowa otwierana, -na łyżce muszą być zamontowane przesuwane widły do palet, -pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m³, -wysokość załadunku min. 3,0 m; -osprzęt przedsiębierny- musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; -łyżka koparkowa w szerokości 600 m i pojemności 0,2 m³ ; -ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie -teleskopowe, -głębokość kopania min. 5 m, -wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 4,0 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. c)Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę , jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, złożone w formie oryginału lub odpisu pełnomocnictwa poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. d)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonym w pkt 11 b wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; e)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11 d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl/ BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 12..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 3 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.