eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinświadczenie usług Inżyniera Projektu odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz opiekę ekspercką w obszarze infrastruktury oraz systemów projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji [OP-IV.272.153.2011.PW]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Lublin: świadczenie usług Inżyniera Projektu odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz opiekę ekspercką w obszarze infrastruktury oraz systemów projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji [OP-IV.272.153.2011.PW]
Numer ogłoszenia: 4605 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 44 16 505, faks 081 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług Inżyniera Projektu odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz opiekę ekspercką w obszarze infrastruktury oraz systemów projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji [OP-IV.272.153.2011.PW].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług Inżyniera Projektu odpowiedzialnego za nadzór nad prawidłową realizacją projektu oraz opiekę ekspercką w obszarze infrastruktury oraz systemów projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem: wadium - Inżynier Projektu Wrota Lubelszczyzny OP-IV.272.153.2011.PW. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 5. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5), do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: a) co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu (Inżyniera Kontraktu, Doradcy Technologicznego, Koordynatora Projektu lub analogicznie) z których minimum jedna opiewała na wartość usług minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych). Każda z usług musiała obejmować co najmniej wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z portalem e-usług publicznych służącym do doręczania wniosków w postaci elektronicznej oraz dostawę, montaż i uruchomienie infrastruktury teleinformatycznej obejmującej serwery, urządzenia aktywne sieci komputerowej oraz stacje robocze; b) co najmniej 1 usługę w branży IT polegającą na jednoczesnym prowadzeniu prac wymagających współpracy z co najmniej 50 jednostkami sektora finansów publicznych; c) nadzór nad realizacją infrastruktury teleinformatycznej, obejmującej następujące elementy: budowa sieci LAN, budowa głównego i pomocniczych punktów dystrybucyjnych wraz z osprzętem pasywnym, adaptacyjne prace budowlane, przystosowujące pomieszczenia do pełnienia funkcji węzłów LAN, budowa klimatyzacji, budowa systemu alarmowego. Łączna wartość ww. elementów co najmniej 1 000 000 brutto PLN (słownie zł: milion złotych brutto); d) nadzór nad realizacją Projektu obejmującego dostawę pamięci masowych i systemów backupu wraz z instalacją i konfiguracją środowisk serwerowych i wirtualizacją. Łączna wartości ww. elementów składowych co najmniej 3 500 000 brutto PLN (słownie zł: trzy miliony pięćset tysięcy złotych); e) nadzór nad realizacją Projektu obejmującego usługi polegające na instalacji i konfiguracji sieciowych dostępowych urządzeń aktywnych. Łączna wartość urządzeń nie mniejsza niż 1 000 000 brutto PLN (słownie zł: jeden milion złotych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje: a) co najmniej 1 osobą o kwalifikacjach w zakresie zarządzania zgodnych lub równoważnych z Prince2 lub PMI, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu. Wartości umowy w ramach której pełniono funkcję kierownika projektu nie mniejsza niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100); b) co najmniej 1 osobą o udokumentowanych kwalifikacjach i wiedzy z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi urządzeń sieciowych na poziomie zgodnym lub równoważnym z Cisco Certified Network Professional, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne, co najmniej pięcioletnie udokumentowane doświadczenie zawodowe przy obsłudze urządzeń sieciowych; c) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne, co najmniej pięcioletnie (udokumentowane) doświadczenie zawodowe z zakresu budowy, konfiguracji i obsługi serwerów, komputerów i macierzy dyskowych; d) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne, co najmniej pięcioletnie (udokumentowane) doświadczenie zawodowe w zakresie sieciowych systemów operacyjnych oraz wirtualizacji serwerów; e) co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne oraz co najmniej pięcioletnie (udokumentowane) doświadczenie przy projektowaniu systemów bazodanowych; f) co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych; g) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; h) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; i) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; j) co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych, tj. która brała udział w realizacji przynajmniej jednej usługi doradczej w roli inżyniera ds. bezpieczeństwa, lub która nadzorowała opracowanie i wdrożenie Polityki Bezpieczeństwa Informacji w jednostce sektora finansów publicznych lub osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE/TAJNE wystawione przez odpowiednie służby tj. ABW lub SKW wraz z udokumentowanym przeszkoleniem z zakresu ochrony informacji niejawnych; k) co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane pięcioletnie doświadczenie w zakresie audytu systemów informatycznych; l) co najmniej 1 osobą która brała udział (potwierdzony dokumentem) w realizacji usług polegających na rozliczaniu minimum 2 projektów finansowanych ze środków UE; m) co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie przy realizacji przynajmniej dwóch usług doradczych w roli architekta systemów informatycznych; n) co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie przy realizacji przynajmniej dwóch usług doradczych w roli eksperta systemów backupu danych, o) co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie przy realizacji przynajmniej dwóch usług związanych z procesem szkoleniowym dla co najmniej 50 osób każda usługa; p) co najmniej 1 ekspertem ds. integracji systemów informatycznych - o wykształceniu wyższym technicznym lub informatycznym, posiadająca co najmniej pięcioletnie udokumentowane doświadczenie w projektowaniu i budowie systemów informatycznych, obejmujących integrację systemów informatycznych;. Zamawiający dopuszcza łączenie kwalifikacji i uprawnień itd. określonych w pkt 3 lit. a - p przez jedną osobę z zastrzeżeniem, iż liczba osób skierowanych do realizacji Projektu, które spełniają wymagane przez Zamawiającego warunki, powinna być nie mniejsza niż 5 osób. Wymagania określone w ramach danej litery muszą być spełnione przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). Jeżeli kwota ubezpieczenia ustalona jest w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na PLN wg średniego kursu NBP waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana wynagrodzenia brutto, o którym mowa w par 11 ust. 1 Umowy w sytuacji zmiany ustawowej stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem Umowy; 2) zmiana terminu realizacji Umowy uwarunkowana stanem realizacji Projektu, w szczególności opóźnieniami w wyłonieniu lub niewyłonieniem wykonawców zadań projektowych związanymi ze stosowaniem procedur przewidzianych ustawą -Prawo zamówień publicznych; 3) zmiana zakresu zadań projektowych spowodowana okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, związanymi ze zmianami w ustawodawstwie, sytuacją gospodarczą, pod warunkiem, iż nowy zakres nie będzie większy od poprzedniego, a wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; 4) zmiana personelu - Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowego personelu, wymienionego w ofercie w wykazie przygotowanym zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę, w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy, c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.), lub d) na żądanie Zamawiającego, jeżeli uzna on, że specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy lub wykonuje je nienależycie; 5) zmiany wynikające z siły wyższej, w szczególności: a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie należytemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków publicznych, b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, c) gdy wystąpią zdarzenia losowe: klęska, akt terroru, katastrofa, załamanie gospodarcze, d) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansującej realizację przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 6) W przypadkach, o których mowa pkt 2 termin wykonania Umowy może zostać wydłużony, jednak nie więcej niż o 3 miesiące

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 222 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) fax: (081 ) 44 16 535 pawel.wojtowicz@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji realizowany jest w ramach IV Osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne, Działania 4.1 Społeczeństwo Informacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 i finansowany z budżetu Województwa Lubelskiego w 15 % oraz w 85% z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.