eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › ZP/PRZET/29/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-09-06

POZYCJA 45948

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wadowice: ZP/PRZET/29/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Gasiński Łukasz, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, fax 033 8232230, e-mail: zp@zozwad.e-bazy.net, free.med.pl/zzozwadowice. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PRZET/29/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część 1: Dostawa 1 szt. nowego ambulansu reanimacyjnego typu "R" oraz 1 szt. nowego ambulansu wypadkowego typu "W" wraz z zabudową i innymi urządzeniami wchodzącymi w skład wyposażenia dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizaowana w co najmniej 12 równych ratach/ Część 2: Dostawa nowego sprzętu i apartury medycznej do ambulansu reanimacyjnego "R" oraz ambulansu wypadkowego "W" dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizowana w co najmniej 12 równych ratach/. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dział Transportu Sanitarnego ZZOZ w Wadowicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 29.22.15.32 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.53.20 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część 1: Dostawa 1 szt. nowego ambulansu reanimacyjnego typu "R" oraz 1 szt. nowego ambulansu wypadkowego typu "W" wraz z zabudową i innymi urządzeniami wchodzącymi w skład wyposażenia dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizaowana w co najmniej 12 równych ratach/ Część 2: Dostawa nowego sprzętu i apartury medycznej do ambulansu reanimacyjnego "R" oraz ambulansu wypadkowego "W" dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizowana w co najmniej 12 równych ratach/. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 26.10.2005; data zakończenia: 07.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN (w tym: część 1 - 5 000,00 PLN, część 2 - 5 000,00 PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. 4. Płatność w co najmniej 12 równych ratach. 5. Spełnia warunki SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów ustawy o wyrobach medycznych wraz z dokumentami dla oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Deklaracje zgodności PN-EN 3. Inne określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 99 - 98697 z dnia 25.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Dla części nr 1: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena przedmiotu zamówienia - 90% warunki techniczne ambulansów - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. Dla części nr 2: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena przedmiotu zamówienia - 100% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PRZET/29/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - 15,01 PLN. Warunki i sposób płatności: 1. gotówką w siedzibie zamawiającego lub przelewem na podstawie faktury VAT 2. warunkiem otrzymania SIWZ jest pisemna prośba wraz z upoważnieniem do wystawienia faktury VAT bez podpisu wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przesłanie ww. prośby w formie faksu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 09:00; 54 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 24.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.10.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna (budynek PPS pok. 223) ZZOZ Wadowice.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.05.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ambulansów "R" oraz "W" Dostawa 1 szt. nowego ambulansu reanimacyjnego typu "R" oraz 1 szt. nowego ambulansu wypadkowego typu "W" wraz z zabudową i innymi urządzeniami wchodzącymi w skład wyposażenia dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizaowana w co najmniej 12 równych ratach/. 3) Zakres lub wartość: Dostawa 1 szt. nowego ambulansu reanimacyjnego typu "R" oraz 1 szt. nowego ambulansu wypadkowego typu "W" wraz z zabudową i innymi urządzeniami wchodzącymi w skład wyposażenia dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizaowana w co najmniej 12 równych ratach/ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.15.32, 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa sprzętu i aparatury medycznej Część 2: Dostawa nowego sprzętu i apartury medycznej do ambulansu reanimacyjnego "R" oraz ambulansu wypadkowego "W" dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizowana w co najmniej 12 równych ratach/. 3) Zakres lub wartość: Część 2: Dostawa nowego sprzętu i apartury medycznej do ambulansu reanimacyjnego "R" oraz ambulansu wypadkowego "W" dla ZZOZ w Wadowicach /płatność realizowana w co najmniej 12 równych ratach/ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.