Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Oleszno: Usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowane na rzecz Jednostki Wojskowej 3378 przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) - znak postępowania: 933/2013
Numer ogłoszenia: 459386 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowane na rzecz Jednostki Wojskowej 3378 przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) - znak postępowania: 933/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowane na rzecz Jednostki Wojskowej 3378 przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) - znak postępowania: 933/2013.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zadanie nr 1: 102 360,00 zł, 2) Zadanie nr 2: 261 760,00 zł, 3) Zadanie nr 3: 83 760,00 zł 4) Zadanie nr 4: 96 785,00 zł. 5) Zadanie nr 5: 3000,00 zł 6) Zadanie nr 6: 173 390,00 zł 7) Zadanie nr 7: 112 230,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do re-jestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 uPzp. 2. Ważną koncesja wydana przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zezwa-lająca na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 3. Certyfikat AQAP albo inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmują-cy się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, po-twierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
F) WYKAZ GŁÓWNYCH USŁUG, co najmniej trzech, wykonanych przez Wyko-nawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsc ich wykonania i odbiorców. - zadanie 1 - min. 1 000 000,00 zł brutto - zadanie 2 - min. 2 200 000,00 zł brutto - zadanie 3 - min. 900 000,00 zł brutto - zadanie 4 - min. 1 000 000,00 zł brutto - zadanie 5 - min. 30 000,00 zł brutto - zadanie 6 - min. 1 500 000,00 zł brutto - zadanie 7 - min. 1 000 000,00 zł brutto
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki z tytułu umowy ubezpieczenia. Polisa lub inny dokument powinny być aktualne na dzień składania oferty i wysokość jego musi wynosić sumę ubezpieczeń z poszczególnych zadań zło-żonych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3379 Drawsko Pomorskie
ul. Główna 1
78-513 Oleszno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3379 Drawsko Pomorskie ul. Główna 1 78-513 Oleszno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dla JW 1696 w Złocieńcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze Jednostki Woj-skowej 1696 Złocieniec realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dla JW 1965 w Olesznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze Jednostki Woj-skowej 1965 Oleszno realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dla JW 4094 w Wałczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze Jednostki Woj-skowej 4094 Wałcz realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dla JW 3378 w Olesznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze Jednostki Woj-skowej 3378 Drawsko Pomorskie realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dla WKU w Szczecinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ochrona fizyczna: 1) Polegająca na bezpośredniej i pośredniej (za pomocą urządzeń tech-nicznych) ochronie fizycznej w obiektach Wojskowej Komendy Uzupeł-nień (WKU) w Szczecinku, realizowanej przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dla JW 3299 w Mirosławcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze Jednostki Woj-skowej 3299 Mirosławiec realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Forma-cję Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dla 21 CPL w Nadarzycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia i pośrednia (za pomocą urządzeń technicznych) ochrona fizyczna terenu, obiektów, urządzeń oraz osób i mienia, a także za-pewnienie porządku publicznego na ochranianym obszarze 21 Centralnego Poligonu Lotniczego (21 CPL) w Nadarzycach realizowana przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Dostawa asortymentu do zestawów IPMed
- Przygotowanie terenu pod tymczasowe posadowienie kontenerów mieszkalnych przy ul. Kościuszki 24 oraz ul. Ciasnej w m. Wałcz
- Roboty remontowe budynku nr 68 przy ul. Wojska Polskiego 76 w m. Wałcz
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.