eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzicedostawa urządzeń medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-25

POZYCJA 4592

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świebodzice: dostawa urządzeń medycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Mikulicz" Sp. z o.o., NZOZ "Mikulicz", do kontaktów: Magdalena Długosz tel. 6419107, Małgorzata Binkuńska tel. 6419124, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3-7, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419101, 6419107, fax 074 6419105, e-mail: szpital_sce@wp.pl, www.szpital.swiebodzice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń medycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń med. Przedmiot został podzielony na pakiety z określeniem terminu realizacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: j.w. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: W ciągu 2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet I - 1 400 zł, pakiet II - 906,50 zł, pakiet III - 260 zł, pakiet IV - 820 zł, pakiet V - 200 zł, pakiet VI - 467,50 zł, pakiet VII - 755 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - oświadczenia: art. 22 i 24 - akceptacja SIWZ - akceptacja umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualne odpisy z: Krajowego Rejestru Karnego, z oddziału ZUS - u, Urzędu Skarbowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Polisa ubezpieczeniowa - aktualnie wystawiona - Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dok. potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 70% Dane tech. - 20% Gwarancja - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/ZP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.03.2006, cena - 15,01 PLN. Warunki i sposób płatności: należność płatna przy pobraniu lub przelewem na konto: BZ WBK o/Świebodzice 26 1090 2356 0000 0001 0233 0025. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.03.2006, godzina 10:00, NZOZ "Mikulicz" - administracja II piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Dofinansowanie projektu w ramach ZPORR 3.5.2. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.01.2006 ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat RTG Stół Radiograficzny o wys. 75 cm w niezmiennej pozycji, blat 230 cm x 80 cm, absorbcja promieniowania < lub = 0,6 mm Al., kasety standardowe IEC i DIN, pionowy ruch, obrót kolumny. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ultrasonograf Aparat z monitorem, głowice: liniowa, convexowa, endovaginalna, ołówkowa. Podstawowe pomiary użytkowe, położnicze, kardiologiczne. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kardiomonitor - 2 sztuki Budowa modułowa z wyświetlaczem - nie mniejszym niż 15", prezentacja 8 krzywych dynamicznych, dźwiękowe alarmy tech. i med. Moduły: EKG, NIBP, SPO2, IBP, CO2. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Respirator - 2 sztuki Urządzenie przeznaczone do użytku na oddziałach OIOM-u, ratownictwie. Powinien posiadać pełny monitoring (CMV/ACMV, SIMV, MRV, APKV itp. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Defibrylator - 2 sztuki Urządzenie zasilane sieciowo i akumulatorowo, funkcja symulacji przezskórnej, wbudowany rejestrator termiczny i ekran LCD z akcesoriami. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Stół operacyjny Przeznaczony do przeprowadzania zabiegów w zakresie chir. ogólnej, ginekologii, ortopedii. Wieszaki, przystawki, uchwyty, podpórki. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Myjnia do endoskopu Urządzenie do automatycznej dezynfekcji endoskopów. Parametry procesu zapewniające skuteczne wyeliminowanie bakteri, dezynfekcja. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: do czterech tygodni od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.