To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów oraz wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 459250 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378764 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów oraz wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET I Wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w STWiORB, w tym m. in.: - remont nawierzchni placu, drogi i chodnika przy zespole budynków KMP w Lublinie od strony PDOZ wraz z dostosowaniem poziomu studzienek wraz z rewizjami do niwelety poziomu górnego ułożenia kostki brukowej. PAKIET II Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów w obiekcie KMP w Lublinie Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w STWiORB oraz PFU, w tym m. in.: - remont pomieszczeń PDOZ oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tych pomieszczeniach, - remont dwóch pomieszczeń sanitariatów w części D budynku na I piętrze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HYDROBUDOWA Sp. z o.o., Kalinówka 40, 21-040 Świdnik, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107723,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96335,68
Oferta z najniższą ceną: 96335,68 / Oferta z najwyższą ceną: 138147,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INBUD SPÓŁKA JAWNA M. RYBAK, R. RYBAK
jakie przetargi wygrała firma
INBUD SPÓŁKA JAWNA M. RYBAK, R. RYBAK
- INBUD Sp. J. M.Rybak, R.Rybak, ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 235415,75
Oferta z najniższą ceną: 235415,75 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
- Dostawa artykułów różnych, suchych i przypraw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Dostawa zestawów pilarza
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.