eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi w zakresie wycinki drzew i krzewów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Bydgoszcz: Usługi w zakresie wycinki drzew i krzewów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2009r.
Numer ogłoszenia: 45919 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wycinki drzew i krzewów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wycinki drzew i krzewów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2009r. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: -wycinkę drzew wraz w wywozem dłużycy i ewentualnie gałęzi za zgodą Zamawiającego poza pas drogowy, -rozdrobnienie gałęzi pozostałych po wycince, -frezowanie pni zlokalizowanych w koronie drogi na głębokość 15 cm. poniżej uregulowanego poziomu pobocza, -oczyszczenie terenu po wycince drzew i frezowaniu pni, -wycinka krzaków z pasa drogowego, -zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego, -opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w zestawieniu drzew do wycinki, kosztorysie ofertowym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Zakres wycinki krzaków: 3.1. droga wojewódzka nr 207 Wielki Lubień - Michale - Grudziądz - rzadka gęstość w km 0+000 ÷ 3+411 o powierzchni 0,400 ha 3.2. droga wojewódzka nr 377 Nowe - Twarda Góra - Pieniążkowo - rzadka gęstość w km 0+000 ÷ 6+810 o powierzchni 0,420 ha - średnia gęstość w km 0+000 ÷ 6+810 o powierzchni 2,760 ha 3.3. droga wojewódzka nr 402 (droga nr 1) Fletnowo - Wielki Lubień - średnia gęstość w km 0+000 ÷ 4+265 o powierzchni 1,800 ha..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: 1. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Prowadzenie działalności gospodarczej; 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat; 4. Warunek spełniają wykonawcy, którzy dysponują: 4.1. 2 osoby posiadające aktualne uprawnienia do zatrzymywania i kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia wydanymi przez Komendę Policji 4.2. operatorzy sprzętu (w tym 6 pilarzy) wraz z wymaganymi uprawnieniami poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, UWAGA: osoby wykonujące zamówienie mogą posiadać uprawnienia na różnego rodzaju sprzęt, nie jest wymagane przyporządkowanie jednego operatora do jednej jednostki sprzętowej; 5. Sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1. piły mechaniczne - 6 szt., 5.2. podnośnik koszowy - 1 szt., 5.3. ładowarka - 2 szt., 5.4. frezarka do frezowania pni - 1 szt. 5.5. ciągnik o mocy min 75 KM z napędem na 4 koła - 1 szt. 5.6. ciągnik z przyczepą - 2 szt. 5.7. samochód samowyładowczy o ładowno-ści min. 4 Mg - 2 szt. 5.8. mechaniczna rozdrabniarka do gałęzi - 2 szt. 5.9. kosiarka wysięgnikowa z głowicą do wycinki krzaków - 1 szt.; 6. Doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie; 7. Nie określa sie wymagań dotyczących podwykonawców; 8. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1, ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (oryginał lub kserokopia); 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: Kserokopia aktualnych uprawnień do zatrzymywania i kierowania ruchem; Kserokopia aktualnych uprawnień pilarzy; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego, W przypadku udostępnienia potencjału technicznego wymaganego przez Zamawiającego przez inne podmioty należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów; 6. Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał usługi z zakresu wycinki drzew i krzewów na łączną kwotę nie mniejszą niż 150 tyś. złotych brutto - w tym drzew i krzewów przydrożnych na kwotę nie mniejszą niż 100 tyś zł. brutto; 7. Wykaz części zamówienia które wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dotyczy tylko tych wykonawców którzy zamierzają realizować zamówienie przy pomocy podwykonawców; 8.Polisa lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na termin składania ofert w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15 86-031 Osielsko pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15 86-031 Osielsko tel. 052 381-37-01 (świetlica).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Zamawiający dopuszcza następujące formy porozumiewania się: pisemnie - na adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie, ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko; faksem - dotyczy oświadczeń, zawiadomień, informacji i protestów (fax 052 381-37-01) 2. Przy przekazywaniu oświadczeń, zawiadomień oraz informacji faksem nie jest konieczne potwierdzenie pisemne. Na żądanie nadawcy faksu adresat zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie fakt jego otrzymania. Złożenie protestu faksem wymaga potwierdzenie pisemnego. 3. Dopuszczenie korespondencji w formie innej niż pisemna nie dotyczy ofert, które muszą być składane w formie pisemnej. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: - w sprawach merytorycznych: 1. Mariusz Gromowski - Majster - Drogomistrz , tel. (052) 381 - 37 - 01 2. Leszek Huppert - St. Majster - Drogomistrz tel. (052) 381 - 37 - 01 - w sprawach proceduralnych: 1. Alicja Miklasz - St. Referent tel. (052) 381-37-01; w godzinach pracy RDW Żołędowo, tj. od 7.00 do 15.00; e-mail: a.miklasz@zdw-bydgoszcz.com.pl; Ofertę należy sporządzić i złożyć w 1 oryginale, umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15 86-031 Osielsko OFERTA NA: Usługi w zakresie wycinki drzew i krzewów przy drogach wojewódzkich administrowanych prze RDW Żołędowo w 2009r. nie otwierać przed 12.03.2009 r. godz. 10:00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.