Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Zawiercie: Dostawa materiałów biurowych do MOPS Zawiercie
Numer ogłoszenia: 4589 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, fax 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.jnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do MOPS Zawiercie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach, terminie i według wskazań określonych przez zamawiającego na podstawie zamówień częściowych, stosownie do zaistniałych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów własnym transportem i na własne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania. Wielkości zamówienia podane w załączniku nr 1 w formularzu asortymentowo-cenowym są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył. Zakup towaru przez zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonego towaru. Zamawiający wyklucza zakup odpowiedników produktów lub produktów zamiennych wymienionych w punktach: 5-25 ; 247-258. Formularza Asortymentowo-Cenowego. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być materiałami oryginalnymi, prze które zamawiający rozumie materiały pochodzące od wytwórców drukarek, kserokopiarek. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcę produkt nie może jednak powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 24.30.00.00 - Farby, lakiery, farba drukarska i masy uszczelniające Kod CPV wg słownika 2008: 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 24.66.91.00 - Aerozole Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.91.00 - Aerozole Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 27.50.00.00 - Aluminium i wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 28.40.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 36.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u. pzp. oraz spełniają wymagania zawarte w siwz Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawca złoży wraz z ofertą: 3) Wypełniony i podpisany druk formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo-cenowym, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne, np. pełnomocnictwo, upoważnienie. Wwym. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy (liczony od momentu zgłoszenia zamówienia) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopszawiercie.jnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, I pietro, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Zawiercie.
- Zakup narzędzia do wieloskładnikowego logowania, szczególnie połączeń zewnętrznych VPN
- "Przebudowa wiaduktów na terenie powiatu zawierciańskiego - 2 zadania"
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





