eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji włamania i napadu oraz instalacji alarmu pożarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Warszawa: Usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji włamania i napadu oraz instalacji alarmu pożarowego
Numer ogłoszenia: 45883 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rezerw Materiałowych , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5838343, faks 022 5838474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji i napraw instalacji włamania i napadu oraz instalacji alarmu pożarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, instalacji alarmu pożarowego, instalacji telewizji przemysłowej, instalacji telewizji dozorowej w Składnicach i Centrali Agencji Rezerw Materiałowych. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej działalności w zakresie ochrony mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia( Dz. U. z 2005 r. Nr. 45, poz. 1221) składają Wykonawcy oferujący wykonanie zadania nr 2, nr 4, nr 5; 2. Aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu wydane przez Prezesa Agencji Atomistyki na podstawie art. 5 ust. 3 w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 276, z póź. zm.) składają Wykonawcy oferujący wykonanie zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 Ocenie podlega aktualność złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu stosownego potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Marcin DUSZYŃSKI, pokój nr 361, III piętro, wejście B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rezerw Materiałowych, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pokój nr 379, III piętro, wejście B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie nr BPzp-262-06/10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Składnica ARM w Komorowie, 07-310 Ostrów Mazowiecka, ul. Różańska 88, woj. mazowieckie. Konserwacja instalacji alarmu pożarowego w okresie od dnia 1 sierpnia 2010 r. do dnia 31 lipca 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, instalacji alarmu pożarowego, instalacji telewizji przemysłowej, instalacji telewizji dozorowej w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Komorowie. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Składnica ARM w Niemcach, 21-025 Niemce, woj. lubelskie. Konserwacja instalacji alarmu pożarowego oraz konserwacja instalacji włamania i napadu w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, instalacji alarmu pożarowego, instalacji telewizji przemysłowej, instalacji telewizji dozorowej w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Niemcach. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Składnica ARM w Zalesiu, 32-310 Klucze, Zalesie Golczowskie, ul. Główna 4, woj. małopolskie. Konserwacja instalacji alarmu pożarowego oraz wykonanie pomiarów szczelności czujek izotopowych w okresie od 1 czerwca 2010 roku do dnia 31 maja 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, instalacji alarmu pożarowego, instalacji telewizji przemysłowej, instalacji telewizji dozorowej w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Zalesiu. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Składnica ARM w Starym Sączu, 33-340 Stary Sącz, ul. Węgierska 12. Konserwacja: instalacji alarmu pożarowego, instalacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej w okresie od dnia 1 lipca 2010 r. do dnia 30 czerwca 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu, instalacji alarmu pożarowego, instalacji telewizji przemysłowej, instalacji telewizji dozorowej w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Starym Sączu. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Centrala ARM w Warszawie, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12. Konserwacja instalacji włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej w okresie 2 lat od dnia podpisania umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji i napraw: instalacji sygnalizacji alarmowej włamania i napadu oraz instalacji telewizji dozorowej w Centrali Agencji Rezerw Materiałowych. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnych poszczególnych systemów instalacji. Konserwacje oraz naprawy muszą być dokonywane zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością. Konserwacje powinny być przeprowadzane w terminach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z DTR urządzeń oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowe dane dotyczące systemów instalacji zostaną przekazane wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa. Cena konserwacji winna zawierać koszty robocizny, dojazdów oraz koszty materiałów eksploatacyjnych jak np. bezpieczniki, środki czyszczące, szybki do przycisków, papier do drukarek, taśma izolacyjna, gaz testowy, uszczelki itd. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym jest zobowiązany w przypadku powstania awarii do podjęcia działań w celu szybkiego jej usunięcia. Ceny usunięcia awarii będą rozliczane, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym kosztów, na podstawie odrębnych zleceń. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca podejmie czynności zmierzające do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 12 godzin. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez wykonawcę usterek dowolnej, wybranej przez siebie firmie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.50.00-3, 31.62.53.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.