eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa zestawu do endoskopii i laparoskopii 44/ZP/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Łódź: Dostawa zestawu do endoskopii i laparoskopii 44/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 458322 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364752 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do endoskopii i laparoskopii 44/ZP/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa zestawu do endoskopii i laparoskopii o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w Załączniku nr 1A do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1 - urządzenia medyczne. 3. Szczegółowe wymagania techniczne są zawarte w Załączniku nr 1 C do SIWZ 4. Oferowany sprzęt powinien pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z uprawnienia wynikającego z art. 579 kodeksu cywilnego, to jest korzystania z rękojmi niezależnie od gwarancji. 6. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 7. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na sprzedany towar od dnia jego uruchomienia 8. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego zestawu do endoskopii i laparoskopii na następujących warunkach: a) trzykrotna naprawa lub wymiana tego samego podzespołu lub elementu istotnego dla pracy urządzenia stanowi podstawę do żądania wymiany sprzętu na nowy, b) czas reakcji serwisu wynosi do 48 godzin, czas naprawy wynosi do 7 dni od momentu zgłoszenia awarii, w przypadkach uzasadnionych - do 10 dni (w przypadku przekroczenia tego terminu wykonawca powinien zapewnić sprzęt zastępczy), c) koszt dojazdu jest wliczony w koszt naprawy, d) naprawy będą wykonywane przez serwis gwarancyjny tylko w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, e) wizyty serwisowe zapobiegawcze w okresie gwarancji (dwa razy do roku), potwierdzone wpisami w paszport f) w okresie gwarancji przeglądy na koszt wykonawcy (potwierdzone wpisem w paszporcie) - co najmniej 2 razy w roku, 9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania odpłatnego serwisu pogwarancyjnego przez 8 lat na następujących warunkach: a) czas reakcji serwisu wynosi do 48 godzin, czas naprawy wynosi do 7 dni od momentu zgłoszenia awarii, w przypadkach uzasadnionych - do 10 dni (w przypadku przekroczenia tego terminu wykonawca powinien zapewnić sprzęt zastępczy), b) koszt dojazdu jest wliczony w koszt naprawy, c) naprawy będą wykonywane przez serwis pogwarancyjny tylko w czasie uzgodnionym z Zamawiającym d) firma jest zobowiązana do zabezpieczenia w części zamienne na okres 8 lat od podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - zestaw do endoskopii i laparoskopii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 476671,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 468486,00

  • Oferta z najniższą ceną: 468486,00 / Oferta z najwyższą ceną: 537324,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.