To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Nowy Sącz: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 45800 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29543 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 442 35 68, faks 18 442 35 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Papier A4 80g/m2; Tonery do: Canon G3, Kyocera MITA KM 2030,HP Color Laserjet, CP2025, Panasonic Workio 8016, Canon iR2220i, Panasonic DP 1520P, Minolta EP 1052 HP 1215, Samsung ML2571, HP DJ 3052, HP Laser Jet LJ 5000, Samsung ml 1640, Kyocera FS-920, Samsung ML-2571N, HP 1018, HP laser Jet P2055, Toner do ksero Panasonic Workio 8016, Konica-Minolta Biz Hub 211,Toner Samsung L-D3470A/D3470B, HP Laser Jet 1010,SAMSUNG SMART OFFICE SCX 4824 FN,NASHUATEC 2205 AFICIO, HP Laser Jet 2550 L; Materiały biurowe: Skoroszyt wpinany miękki A4, Segregator A4 z mechanizmem dźwigowym - 50mm,Segregator A4 z mechanizmem dźwigowym - 70mm, Koszulka na dokumenty A4, krystaliczna z PP,Długopis - LUXOR Sprint Grip kolor niebieski, Zeszyt w kratkę A4 96 k., Teczka skrzydłowa z gumką A4,Papier Flipchart Gładki, Pisaki do tablic permanentny, końcówka okrągła, różne kolory..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania dla niniejszego zamówienia stanowią środki Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach realizacji projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. LOBOS sp. z o.o., ul. Wisniowieckiego 129, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2530,73
Oferta z najniższą ceną: 2530,73 / Oferta z najwyższą ceną: 3874,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelewskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4871,94
Oferta z najniższą ceną: 4871,94 / Oferta z najwyższą ceną: 17065,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pozostałych materiałów i akcesoriów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba, ul. Borelewskiego 27, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6118,60
Oferta z najniższą ceną: 6118,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7198,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu składające się z 4 zadań
- Zamówienie na dostawę zestawów ratownictwa medycznego z wyposażeniem minimalnym zgodnym ze standardem wyposażenia zestawu R1 w ilości 102 sztuk oraz defibrylatorów w ilości 102 sztuk.
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Zamówienie na dostawę telefonów satelitarnych w ilości 35 sztuk, radiotelefonów przenośnych w ilości 20 sztuk, ładowarek do radiotelefonów w ilości 3 sztuk.
- Dostawa urządzeń medycznych: respirator transportowy CBRNE 5 szt.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





