Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Warszawa: Badanie ewaluacyjne pt. Badanie ewaluacyjne zorientowane na analizę relacji pomiędzy wzrostem nakładów na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej a dostępnością do świadczeń w kontekście rozwiązań systemowych warunkujących kwalifikowanie świadczeń szpitalnych do realizacji w warunkach ambulatoryjnych.
Numer ogłoszenia: 457972 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ewaluacyjne pt. Badanie ewaluacyjne zorientowane na analizę relacji pomiędzy wzrostem nakładów na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej a dostępnością do świadczeń w kontekście rozwiązań systemowych warunkujących kwalifikowanie świadczeń szpitalnych do realizacji w warunkach ambulatoryjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem ewaluacji jest identyfikacja czynników wpływających na relację pomiędzy wzrostem nakładów na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej a dostępnością do świadczeń oraz określenie stosownych rekomendacji w kontekście rozwiązań systemowych warunkujących kwalifikowanie wybranych świadczeń szpitalnych do realizacji w warunkach ambulatoryjnych. Ewaluacja będąca przedmiotem zamówienia realizowana jest w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, KSI: POKL.02.03.03-00-006/11. Głównym celem przedmiotowego projektu jest poprawa jakości zarządzania w systemie ochrony zdrowia poprzez poprawę polityki informacyjnej prowadzonej przez NFZ w stosunku do świadczeniodawców (podmioty prowadzące działalność leczniczą w oparciu o kontrakt z NFZ) oraz w stosunku do świadczeniobiorców (pacjentów) poprzez podjęcie działań edukacyjnych i informacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 4 usługi, w tym: - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu badania ewaluacyjnego/społecznego o wartości minimum 100 000 zł brutto każda, - co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu badań ankietowych PAPI lub CAPI na próbie minimum 1000 respondentów każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem badawczym składającym się co najmniej z 5 osób, w tym: a) koordynator badania - osoba, która: - posiada wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych, - posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu badaniami ewaluacyjnymi/społecznymi, w tym kierowała przynajmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi/społecznymi o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, - jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch raportów z badań ewaluacyjnych/społecznych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde; b) członek zespołu - ekspert ds. medycznych - osoba, która: - jest lekarzem specjalistą, - posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu procedur zabiegowych, - jest autorem lub współautorem co najmniej 4 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej) z zakresu ochrony zdrowia, bądź z zakresu JGP, bądź z zakresu systemu finansowania świadczeń w kraju i na świecie; c) członek zespołu - ekspert z zakresu finansowania usług medycznych - osoba, która: - posiada co najmniej stopień naukowy doktora w zakresie nauk ekonomicznych, - posiada udokumentowaną działalność naukową w zakresie ekonomii/ekonomiki w ochronie zdrowia, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 4 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej) poświęconych problematyce gospodarowania zasobami/środkami finansowymi w systemie ochrony zdrowia w Polsce lub na świecie; d) członek zespołu - ekspert w dziedzinie prawa z zakresu ochrony zdrowia - osoba, która: - posiada co najmniej stopień naukowy doktora w zakresie nauk prawnych, - posiada udokumentowaną działalność naukową w zakresie nauk prawnych, tzn. jest autorem lub współautorem co najmniej 4 publikacji (tj. utworów opublikowanych w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej) poświęconych problematyce prawa ochrony zdrowia, - posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w stosowaniu prawa z zakresu ochrony zdrowia. e) członek zespołu - osoba, która: - posiada wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych, - posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w stosowaniu ilościowych i jakościowych metod badawczych, - brała udział, jako członek zespołu lub kierownik badania, w realizacji przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych/społecznych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde, - brała udział, jako członek zespołu lub kierownik badania, w realizacji przynajmniej dwóch badań ewaluacyjnych/społecznych z zakresu ochrony zdrowia, - jest autorem lub współautorem co najmniej trzech raportów z badań ewaluacyjnych/społecznych. Funkcje poszczególnych członków zespołu nie mogą być łączone.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Do oferty należy załączyć: 1) Dodatkowy wykaz krajów innych niż wskazane w pkt. III. 3 OPZ - jeżeli są oferowane - zgodnie z Załącznikiem nr 9; 2) Dodatkowe szczegółowe cele badań - jeżeli są oferowane - zgodnie z Załącznikiem nr 10; 3) Dodatkowe pytania badawcze do celów opisanych w cz. IV OPZ inne od pytań opisanych w pkt V OPZ - jeżeli są oferowane- zgodnie z Załącznikiem nr 11; 4) Zarys koncepcji realizacji badania przedstawiony zgodnie z opisem w cz. IV oraz VI OPZ; 5) Propozycję graficznego schematu koncepcji badania - jeżeli jest oferowana; 6) Certyfikat, o którym mowa w Załączniku nr 3 - oferta w pkt 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja badania - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, Centrala NFZ ul Grójecka 186, pok.003.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, Centrala NFZ ul Grójecka 186, pok.003.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi w 85% z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% z dotacji celowej z budżetu krajowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych na potrzeby projektu "Happy Talkers - baw się i ucz po angielsku w przedszkolach w Gminie Gnojnik"
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w 2026 roku"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od 01 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2028 roku
- Wykonywanie usług transportowo-logistycznych
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





