Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Brzeg: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 457926 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu, o parametrach minimalnych opisanych w zał. Nr 3 do formularza oferty - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 31.22.48.00-0, 30.23.44.00-2, 48.76.10.00-0, 42.96.20.00-7, 48.31.60.00-6, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1, 45.31.43.20-0, 48.82.00.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.72.80-5, 38.65.21.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykaz wykonanych dostaw min. 3 zadań w okresie ostatnich trzech lat, o rodzaju i wartości podobnej do obecnego zamówienia - załącznik nr 4 do formularza oferty (odrębnie dla każdego pakietu),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu,
49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32
pok. Nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32 - sekretariat pok. Nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch szt. 10 Zasilacz komputerowy szt. 10 Klawiatura szt. 10 Mysz szt. 10 Listwa zasilająca 5-cio wtykowa szt. 5 Listwa zasilająca 8 wtykowa szt. 10 Płyty DVD szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.72.80-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 31.22.48.10-3, 30.23.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i aktualizacja (wznowienie) oprogramowania antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie 110 licencji ESET Endpoint Antivirus NOD32 CLIENT wraz z poszerzeniem funkcjonalności o 2 serwery, całość na okres 1 roku (12 miesięcy) - 112 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń skanujących, drukujących, kserujących - szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup multimedialnej platformy do wizualizacji informacji dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż oraz uruchomienie systemu służącego do prezentacji treści multimedialnych w tym ofert pracy wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu - szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.60.00-6, 32.32.46.00-6, 30.20.00.00-1, 45.31.43.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja - 15
- 3. Wsparcie techniczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup serwera wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer wraz z systemem operacyjnym szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Gwarancja - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze, tonery, bęben do urządzenia wielofunkcyjnego - wg odrębnego zestawienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.12.50.00-1, 30.19.23.00-4, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup urządzenia podtrzymującego napięcie 230V w pomieszczeniu serwerowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie podtrzymujące pracę serwerów podczas zaniku napięcia 230V, zabezpieczające przed przepięciami w sieci elektrycznej - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Gwarancja - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup projektorów multimedialnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektory do prezentowania treści multimedialnych - szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja na lampę - 15
- 3. Żywotność źródła światła - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i aktualizacja (wznowienie) oprogramowania monitorującego ruch w sieci LAN/WAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie nadzorujące ruch w sieci LAN, umożliwiające przeprowadzenie audytu komputerów w sieci lokalnej (dla 100 stacji roboczych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Zakup laptopów wraz z akcesoriami dla Centrum e-Zdrowia
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 4 części
- Zakup z dostawą tonerów, tuszy oraz materiałów ekploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Wymiana automatyki sterującej instalacji wentylacji oraz systemu BMS w budynku Centrum Dydaktyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.