eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › warsztat Droga do piękna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Sieradz: warsztat Droga do piękna.
Numer ogłoszenia: 457868 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218621 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271807, faks 043 8271807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: warsztat Droga do piękna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji: zajęcia warsztatowe dla wszystkich uczestników odbywać się będą w Sieradzu, inne usługi realizowane będą również w Sieradzu, za wyjątkiem trzydniowego wyjazdu do ośrodka SPA zlokalizowanego w promieniu do 120 km od miasta Sieradza. Uczestnicy: 55 - 65 osób (osoby niepełnosprawne, usamodzielniani wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz młodzież w wieku 15-30 lat zagrożona wykluczeniem społecznym i rodziny uczestników projektu jako otoczenie objęte bezpośrednio wsparciem). Uczestnicy zajęć warsztatowych zostaną podzieleni na 5 grup, program zajęć będzie realizowany odrębnie dla każdej grupy. Ponadto ze strony PCPR w zajęciach warsztatowych i wyjazdach do SPA mogą brać udział osoby monitorujące (podczas zajęć warsztatowych maksymalnie jedna osoba monitorująca w każdej grupie, podczas wyjazdu do SPA maksymalnie 4 osoby w przypadku wyjazdu zorganizowanego łącznie dla wszystkich uczestników lub maksymalnie po 2 osoby w przypadku wyjazdu w dwóch grupach). Osoby monitorujące mogą korzystać z zajęć warsztatowych oraz pobytu w SPA na takich samych warunkach jak uczestnicy (w tym z wyżywienia). Nie korzystają natomiast z innych usług przewidzianych dla uczestników (w szczególności karnetów i upominków). Termin realizacji: w okresie od 28.10.2013 r. do 15.12.2013 r. Czas zajęć warsztatowych: 20 godzin lekcyjnych dla każdej grupy (4 dni, po 5 godzin lekcyjnych w każdym dniu warsztatu). Zajęcia warsztatowe powinny odbywać się w dni robocze (za które uznaje się dni od poniedziałku do soboty); dla 3 grup zajęcia będą prowadzone od rana (rozpoczęcie zajęć o godzinie 9.00, zakończenie nie później niż o 14.00), pozostałe 2 grupy w godzinach popołudniowych (rozpoczęcie o godzinie 15.00, zakończenie nie później niż o 20.00). W trakcie zajęć warsztatowych wykonawca zapewnia: pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia warsztatu wraz z wyposażeniem potrzebnym do należytego zrealizowania zajęć, niezbędne materiały do aktywnego uczestnictwa w warsztatach (flamastry, długopisy, kartki itp. - zależnie od wymogów ćwiczeń realizowanych w trakcie warsztatów), materiały do pracy na zajęciach (materiały edukacyjne, narzędzia pracy, kosmetyki spełniające standardy wynikające z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach w ilości niezbędnej do przeprowadzenia zajęć z uwzględnieniem zasad bezpiecznej i higienicznej pracy, przy czym wykonawca zapewnienia kosmetyki do użytku indywidualnego lub jednorazowego w przypadku kosmetyków, które ze względu na sposób użycia mogą potencjalnie przenosić choroby - w szczególności dotyczy to np. szminek), oznaczenie miejsca prowadzenia warsztatu dostarczonymi przez Zamawiającego materiałami zawierającymi wymagane logo, a także posługiwanie się odpowiednimi logo (zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego) w wydawanych uczestnikom dokumentach, poczęstunek dla uczestników warsztatu w każdym dniu warsztatu, dwudaniowy obiad dla uczestników warsztatu w każdym dniu warsztatu, ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w warsztacie, warunki pracy zgodne z przepisami i zasadami bhp oraz higieny pracy. Poza zorganizowaniem wyżej opisanych zajęć warsztatowych wykonawca jest zobowiązany do: zaoferowania każdemu uczestnikowi karnetu uprawniającego do wizyty w salonie fryzjerskim obejmującej dobór i wykonanie fryzury każdemu uczestnikowi (dobranie odpowiedniego koloru, strzyżenie i stylizacja fryzury - zgodnie z potrzebami określonymi przez uczestnika) oraz zastosowanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów zgodnie z potrzebami uczestników; wykonawca musi wziąć pod uwagę różną długość i gęstość włosów uczestników i zagwarantować wykonanie usługi; zapewnienia upominków dla wszystkich uczestników warsztatu w postaci: startera kosmetycznego damskiego lub męskiego; zorganizowania dla uczestników (od 40 do maksymalnie 50 uczestników) trzydniowego wyjazdu do ośrodka SPA zlokalizowanego w promieniu do 120 km od miasta Sieradza. (wyjazd może być zorganizowany dla wszystkich uczestników razem lub dla uczestników podzielonych na nie więcej niż dwie grupy - termin wyjazdu/wyjazdów 29.11.2013 r. - 01.12.2013 r. lub/i 06-08.12.2013 r.);..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt: Droga do samodzielności - aktywizacja społeczna i zawodowa osób w powiecie sieradzkim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Konsultacji i Doradztwa Ochrony Pracy, ul. Wojska Polskiego 42, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127075,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.