eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Modernizacja obiektu przy ul. Sobolowej 1 - II etap i Stawy Jana Od nowa - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Łódź: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Modernizacja obiektu przy ul. Sobolowej 1 - II etap i Stawy Jana Od nowa - II etap
Numer ogłoszenia: 45741 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16341 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Modernizacja obiektu przy ul. Sobolowej 1 - II etap i Stawy Jana Od nowa - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Modernizacji obiektu przy ul. Sobolowej 1 - II etap i Stawy Jana Od nowa - II etap realizowanego według opisu: Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.52.10.00-6 Usługi nadzorowania placu budowy 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego Kategoria usług: 12 (1-27)* Część 1 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Modernizacji obiektu przy ul. Sobolowej 1 - II etap Część 2 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji Stawy Jana Od nowa - II etap W ramach części 1 i 2 Wykonawca realizować będzie zadanie wg poniższego opisu: 1. Przedmiot zamówienia Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowania, kontroli, koordynacji i rozliczenia Inwestycji w odniesieniu do projektowania i robót budowlanych. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych oraz utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej. 2. Zadaniem Inspektora jest przede wszystkim: 1) Działanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego w celu profesjonalnej i kompleksowej realizacji przedsięwzięcia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami Prawa budowlanego oraz warunkami określonymi w umowie i niniejszej specyfikacji. 2) Działanie zgodnie z obowiązkami określonymi w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 3) Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego obejmującego wszystkie branże występujące w trakcie realizacji. Nadzór powinien być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami Prawa budowlanego. 4) Udział w odbiorach poszczególnych etapów budowy, kontrola jakości prowadzonych robót. 5) Nadzór finansowy nad całym przedsięwzięciem uwzględniający sposób zabezpieczenia środków w budżecie Zamawiającego. 6) Bieżąca analiza sytuacji związanej z realizacją inwestycji, identyfikowanie wszelkich problemów, ryzyka i zagrożenia dla pomyślnego (w ramach założonych terminów i budżetów) przebiegu realizacji. Wykrycie problemów, ryzyk czy zagrożeń skutkować powinno podjęciem przez Inspektora sformułowania konkretnych zaleceń/sugestii dla Zamawiającego w celu podjęcia określonych działań. Obowiązki Inspektora w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru: 1) Wykonywanie czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. 2) Zatwierdzenie i weryfikacja harmonogramu prac przedstawionego przez Wykonawcę. 3) Koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 4) Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z przygotowaniem wszystkich niezbędnych dokumentów. 5) Zatwierdzanie sporządzonego przez Wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu zagospodarowania placu budowy. 6) Egzekwowanie od Wykonawcy terminowego wywiązywania się z realizacji robót wg opracowanego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8) Kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno - budowlanymi. 9) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót. 10) Czuwanie nad przestrzeganiem oraz egzekwowanie przepisów BHP i p.poż. w czasie realizacji inwestycji przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego. 11) Monitorowanie obsługi geodezyjnej Wykonawcy. 12) Wymaganie i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności: a) wykonania i utrzymania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac, b) zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania prowadzonych prac przez cały czas realizacji robót, c) usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin określony w umowie na roboty budowlane zawartej z Wykonawcą. d) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania, e) naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych, f) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, g) składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych, h) odtworzenia stanu pierwotnego nieruchomości, na których wykonywane były roboty budowlane - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych; i) potwierdzenia złożenia odpadów powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych do miejsc przeznaczonych do ich odzysku lub utylizacji, j) przestrzegania przepisów wynikających z ustawy - Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach, k) dostarczenia protokołów odbioru robót od zarządców dróg lub innych właścicieli sieci w przypadku kolizji z sieciami podziemnymi. 13) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne w celu uniknięcia lub zmniejszenia ryzyka wystąpienia jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego. 14) Żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami, pozwoleniami na budowę lub zasadami wynikającymi z wiedzy technicznej. 15) Weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym przede wszystkim dokumentacji powykonawczej technicznej i dokumentacji powykonawczej geodezyjno - kartograficznej, a także dokumentów potwierdzających parametry techniczne stosowanych materiałów i urządzeń, wymagane atesty, aprobaty, certyfikaty, itp., protokoły niezbędne przy odbiorach. 16) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich w imieniu Zamawiającego do użytkowania. 17) Przedkładania Zamawiającemu raportów w terminach określonych w Formularzu ofertowym zawierających co najmniej: informację o postępach prac, stwierdzonych przez Inspektora zagrożeniach w terminowej realizacji zadania, a także zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót. 18) Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich przerwach i nieprawidłowościach w realizacji robót, wraz ze wskazaniem ich przyczyny i sposobu usunięcia. 19) Współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu realizacji inwestycji (w tym z Zamawiającym, Projektantem, Kierownikiem budowy, Kierownikami robót, oraz innymi osobami wskazanymi przez Zamawiającego) w przypadku wystąpienia sytuacji wymagającej dodatkowych działań/ustaleń/wyjaśnień którejkolwiek ze stron. 20) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 21) Potwierdzenie wykonania robót w danym etapie, przeprowadzenie procedury przeglądu technicznego i odbioru robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę. 22) Sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym. 23) Nadzór nad podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami Wykonawcy robót budowlanych z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkich innych obowiązujących przepisów, umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz w sposób zabezpieczający interesy Zamawiającego, w tym w szczególności: a) kompleksowa weryfikacja projektów umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia oraz prawidłowości i skuteczności dostarczenia zgody Wykonawcy na zawarcie umowy o określonej treści między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą, b) informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach projektów umów o których mowa w lit. a) powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania projektu umowy przez Inżyniera, c) kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy, d) informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w lit. c) powyżej, które mogą stanowić podstawę do zgłoszenia sprzeciwu przez Zamawiającego lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera, e) kompleksowa weryfikacja umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są dostawy lub usługi, w tym także w zakresie terminów zapłaty wynagrodzenia, terminowości dostarczenia umowy Zamawiającemu oraz prawidłowości poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii umowy - z wyłączeniem umów o wartości mniejszej niż 0,5 procent wartości umowy z Wykonawcą, chyba że są to umowy o wartości powyżej 50 000 zł, f) informowanie Zamawiającego o wszelkich elementach umów, o których mowa w lit. e) powyżej, które mogą stanowić podstawę do wezwania do doprowadzenia do zmiany lub o braku takich elementów, wraz z opiniowaniem tych umów, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania umowy przez Inżyniera, g) opiniowanie umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, zaakceptowanych przez Zamawiającego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, przedłożonych Zamawiającemu, w zakresie zasadności dokonania bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy lub złożenia odpowiednich kwot do depozytu sądowego, w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag do wniosku podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zapłatę bezpośrednią, h) gromadzenie i analiza dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia, i) kontrola nad obecnością na placu budowy wyłącznie podwykonawców lub dalszych podwykonawców zaakceptowanych przez Zamawiającego, j) kontrola wysokości wynagrodzenia podwykonawców i dalszych podwykonawców, w taki sposób aby nie przekroczyło ono kwot wynagrodzenia Wykonawcy za dany zakres robót, k) konsultacje w trakcie projektowania obiektu stadionu z uwzględnieniem optymalnych warunków doboru murawy boiska, kontrola nad jakością dostarczonej murawy, kontrola nad sposobem wykonania murawy boiska w zakresie warstw wraz z instalacjami, konsultacje i kontrola związane z pielęgnacją murawy boiska, kontrola murawy boiska pod względem zgodności z przepisami prawa, przepisami odpowiednich związków sportowych i wymaganiami Zamawiającego. Inspektor jest zobowiązany ponadto do: 1) Pełnienia obowiązków inspektora nadzoru we wszystkich branżach i we wszystkich miejscach do tego koniecznych w oparciu o własny sprzęt (m. in. własny środek transportu) niezbędny do ich prawidłowego wykonania. 2) Posiadania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia aktywnego i działającego numeru faxu, adresu poczty elektronicznej, a wszyscy inspektorzy nadzoru posiadania aktywnych i działających numerów telefonów komórkowych. 3) Organizowania i prowadzenia narad koordynacyjnych na budowie (w zależności od zaistniałej sytuacji), w których uczestniczyć będą przedstawiciele wszystkich stron. Dokonywanie pisemnych notatek z każdego spotkania przekazywanych następnie uczestnikom spotkania w ciągu 3 dni. 4) Uczestniczenia w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. Przedkładanie i zatwierdzanie Raportów: a) wszystkie Raporty powinny być sporządzane w języku polskim; b) ostateczną zawartość, szczegółowy format należy uzgodnić z Zamawiającym; c) Raporty należy przekazywać w wersji elektronicznej na adres techniczny@mosir.lodz.pl; d) Zamawiający będzie zatwierdzał Raporty w terminie 2 dni od dnia otrzymania, odbioru; e) w przypadku odrzucenia Raportu przez Zamawiającego Inspektor zobligowany będzie do uzupełnienia w wymaganym zakresie w terminie 2 dni od dnia otrzymania;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.52.10.00-6, 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Stawy Jana Od nowa - II etap

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania, Nadzoru Budowlanego, Kosztorysowania i Rzeczoznawstwa Bogdan Modro, Standego 5 m. 6, 93-221 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.