eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych w ramach Projektu pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Prior. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Przemyśl: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych w ramach Projektu pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Prior. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 45734 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl , ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6704800 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminprzemysl.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych w ramach Projektu pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Prior. IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział. 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddział. 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych do siedmiu szkół podstawowych, dla których Gmina Przemyśl jest organem prowadzącym. Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie, sprzęt elektroniczny oraz materiały biurowe powinny być fabrycznie nowe, w związku z czym nie mogą one nosić żadnych śladów używania. Dostarczone materiały winny być wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych. Winny one spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu elektronicznego oraz materiałów biurowych nastąpi do szkół podstawowych: 1. Szkoła Podstawowa w Grochowcach, Grochowce 27, 37-733 Pikulice, 2. Szkoła Podstawowa w Hermanowicach, Hermanowice 78, 37-733 Pikulice, 3. Szkoła Podstawowa w Krównikach, Krówniki 168a, 37-700 Przemyśl, 4. Szkoła Podstawowa w Łętowni, Łętownia 54, 37-700 Przemyśl, 5. Szkoła Podstawowa w Nehrybce, Nehrybka 188a, 37-733 Pikulice, 6. Szkoła Podstawowa w Ostrowie, Ostrów 29, 37-700 Przemyśl, 7. Szkoła Podstawowa w Ujkowicach, Ujkowice 159, 37-713 Maćkowice. Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci z klas I-III: -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ze szczególnym uwzględnieniem nauki czytania (SP w Grochowcach, SP w Hermanowicach), -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu ze szczególnym uwzględnieniem usprawnienia grafomotorycznego (SP w Grochowcach, SP w Hermanowicach, SP w Ujkowicach), -Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (SP w Grochowcach, SP w Hermanowicach, SP w Krównikach, SP w Łętowni, SP w Nehrybce, SP w Ostrowie, SP w Ujkowicach), -Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy (SP w Krównikach), -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji (SP w Łętowni, SP w Nehrybce, SP w Ostrowie, SP w Ujkowicach), -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (SP w Łętowni, SP w Nehrybce), -Zajęcia logopedyczne dla dzieci w zaburzeniami rozwoju mowy (SP w Nehrybce, SP w Ostrowie). Przedmiotowe postępowanie składa się 7 pakietów, a to: Pakiet I-Wydawnictwa książkowe, Pakiet II-Wydawnictwa na płytach CD/DVD, Pakiet III-Pomoce dydaktyczne, Pakiet IV-Sprzęt elektroniczny, Pakiet V-Wyposażenie wnętrz, Pakiet VI-Materiały biurowe, Pakiet VII-Pomoce logopedyczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 30.19.20.00-1, 31.71.00.00-6, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 21.11.10.00-1, 39.16.00.00-1, 37.42.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż oferowany asortyment będący przedmiotem zamówienia posiada znak CE oraz jest dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Gmina Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Przemyślu, III p., pok. 309, 37-700 Przemyśl w formie edytowalnej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Gmina Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Przemyślu, III p., pok. 309, 37-700 Przemyśl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Wydawnictwa książkowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawnictwa książkowe, które wykorzystane będą w zajęciach realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.10.00-1, 39.16.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II -Wydawnictwa na płytach CD/DVD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Edukacyjne programy multimedialne oraz nagrania audio do prowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.16.22-7, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Pomoce dydaktyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 37.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Sprzęt elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt elektroniczny (odtwarzacze CD, laptopy, drukarki) przeznaczony do prowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 31.71.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Wyposażenie wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble szkolne, tablice szkolne oraz sprzęt gimnastyczny przeznaczone do prowadzenia zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - Materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe przeznaczone do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesów nauczania w szkołach podstawowych Gminy Przemyśl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - Pomoce logopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce logopedyczne przeznaczone do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Nehrybce oraz w Szkole Podstawowej w Ostrowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.