To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 45713 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Katowice: Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21057-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Młyńska
4,
40098
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48 32 2593302, faks
48 327 054 949, e-mail
bzp@um.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2017 roku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:?Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2017 roku. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : 1.magazynowania, konserwacji i naprawy nośników udostępnionych przez zamawiającego (nośniki określone zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ); 2.transportu nośników w wyznaczone miejsce; 3.rozkładania, składania oraz obsługi nośników (w tym dokonywania ustaleń dotyczących zapewnienia podłączenia urządzeń do energii elektrycznej); 4.montażu oraz demontażu sceny modułowej (5/6m) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 5.przechowywania materiałów promocyjnych na potrzeby imprez promocyjnych; 6.odbioru materiałów promocyjnych z siedziby Zamawiającego ; 7.obsługi wydarzeń kulturalno-promocyjnych w zakresie zapewnienia sceny wraz zadaszeniem, nagłośnieniem oraz światłem, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, przy czym zakłada się wykorzystanie modelowych rozwiązań nagłośnieniowych opisanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. 8.zapewnienia obsługi do realizacji działań promocyjnych zgodnych z potrzebą Zamawiającego tj. osób obsługujących nośniki, kierowcy, hostess; obsługę fotograficzną imprez promocyjnych za każdy dzień obsługi imprezy promocyjnej (nie mniej niż 10 zdjęć) - Zdjęcia winny być dostarczone do Zamawiającego w wersji elektronicznej nie później niż w dniu następnym po dacie obsługiwanego wydarzenia. 9.przejęcia odpowiedzialności za powierzone mienie oraz odpowiedzialności za ewentualne szkody związane z działaniem nośników w czasie realizacji umowy. 3) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. 4) Ilości wskazane w załączniku nr 6 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w załączniku nr 6. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym. 5) Szczegółowy zakres prac określa: a) wykaz zestawów nagłośnienia, oświetlenia i sceny, jakie powinien zapewnić wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ) b) opis nośników w dyspozycji zamawiającego (załącznik nr 7 do SIWZ) c) projekt umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ)?
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243360 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 299332,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą aparatury niezbędnej do automatycznego wykonywania badań
- Wykonanie remontu zewnętrznej instalacji sanitarnej w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach przy ul. Orkana 7a i ul. Głogowskiej 23
- Przebudowa pomieszczenia serwerowni wraz z niezbędną infrastrukturą wewnętrzną oraz wzmocnieniem stropu
- Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz radiostacji do nowych pojazdów nieoznakowanych
- Dostawa nakładek tapicerowanych na krzesełka VIP" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.