eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ I URZĄDZEŃ BIUROWYCH DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-17

Ogłoszenie nr 45684 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.

Dębica: DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ I URZĄDZEŃ BIUROWYCH DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18768


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny 105746200000, ul. ul. Akademicka  10, 39200   Dębica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 146 833 504, faks 14 6833504 wew. 13, e-mail mbpdebica@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mbpdebica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ I URZĄDZEŃ BIUROWYCH DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MiBP-027/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy Zadanie nr 1: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy. 1. Komputer stacjonarny - zestaw - szt. 20 2. UPS - szt. 5 3. Drukarka kodów kreskowych- szt. 7 4. Czytnik kodów kreskowych- szt. 10 5. Wi-fi ruter- szt. 2 6. Serwer dyskowy- szt. 1 7. Laptop- szt. 11 8. Skaner A3 9. Drukarka laserowa kolorowa A3- szt. 1 10. Drukarka laserowa czarno biała A4- szt. 3 11. Listwa zasilająca- szt. 30 12. Pendrive- szt. 10 13. Dysk zewnętrzny- szt. 2 14. Switch- szt. 4 15. Kable sieciowe zestaw- szt. 1 16. Router Gig-bit +VPN 4 portowy- szt. 2 17. Słuchawki z mikrofonem 18. Drukarka kart plastikowych 19. Program graficzny 20. Infokiosk - szt. 2 Zadanie nr 2: Dostawa i montaż elektroniki użytkowej i urządzeń biurowych dla Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy 1. Konsola do gier + gry- szt. 1 - szt.2 2. TV 3D - szt. 1 3. Projektor multimedialny- szt. 1 4. Ekran do projektora- szt. 1 5. Tablica interaktywna- szt. 1 6. Kalkulator z drukarką- szt. 1 7. Aparat fotograficzny- szt. 1 8. Kamera- szt. 1 9. Czytnik e-book- szt. 10 10. Fax- szt. 1 11. Niszczarka- szt. 2 12. Aparat telefoniczny- szt. 3 13. Odkurzacz - szt. 1 14. Tablet- szt. 4 15. Nagłośnienie-zestaw- szt. 1 16. Mikrofon bezprzewodowy/transmiter- szt. 3 17. Zestaw muzyczny - Wieża- szt. 1 18. Nagłośnienie bezprzewodowe przenośne- szt. 1 19. Licznik wejść/wyjść- szt. 1 20. Kserokopiarka A3 kolor- szt. 1 21. Kabel HDMi ze wzmacniaczem- szt. 1 22. Bindownica- szt. 1 23. Laminarka A4- szt. 1 24. Ekspres do kawy - szt. 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39155100-4
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30232110-8, 30213100-6, 30281000-7, 37524900-6, 32324600-6, 30236000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT339000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SUNTAR Sp. z o.o.,  ,  Boya Żeleńskieego 5b,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248442,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248442,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248442,78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa i montaż elektroniki użytkowej i urządzeń biurowych dla Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT147000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GRUPA INVEST SP. z o.o.,  ,  Giedlarowa 99a,  37-300,  Leżajsk,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74284,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74284,78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74284,78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.