To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Katowice: Dostawa materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach dla potrzeb Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 456652 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408872 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach dla potrzeb Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych w dwóch transzach dostarczanych na koszt Wykonawcy do siedziby WORD w Katowicach tj. I transza do 8 listopada 2013 r. i II transza do 31.01.2014 r. Podział materiałów biurowych został opisany w pkt.3.10 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą Zdobywanie kwalifikacji zawodowych drogą do pokonywania barier na rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11283,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8929,20
Oferta z najniższą ceną: 8929,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10992,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- Obsługa serwisowa sprzętu patomorfologicznego
- Dostawa samochodu dostawczego
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
- "Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach - postępowanie 2".
- Dostawa samochodu z zabudową
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.