Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: roboty asfaltowe Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, do kontaktów: Zdzisław Adamek, ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie, e-mail: zaklad@lzuk.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zaklad@lzuk.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Zakład Usług Komunalnych, Anna Grodzicka, ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042-27-23-459, fax 042-27-23-451, e-mail: przetargi@lzuk.lodz.pl, www.lzuk.lodz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty asfaltowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót asfaltowych polegających m.in. na wykonaniu dywanika z mieszanki asfaltowo-betonowej, odtworzeniu wjazdów bramowych na teren posesji, przejazdy przez chodniki, uzupełnienie nawierzchni asfaltowej po wymianie lub regulacji wpustów ulicznych i włazów żeliwnych nastudziennych, uzupełnienie przełomów ulicznych oraz ubytków w jezdni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)oświadczenie z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych 3)oświadczenie z art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych 4)doświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o podobnym charakterze w okresie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi - referencje 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Występowanie w obrocie prawnym oraz spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych 2)Należyte zrealizowanie robót w ciągu jednego roku w okresie ostatnich trzech lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości 550.000,00 zł wg zał. 3 i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 3)Działalność Firmy min. 3 lata ( na podstawie dokumentu rejestracyjnego Firmy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie wykazu prac, referencji i dokumentu rejestr. Firmy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. II.1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 11:30, Łódzki Zakład Usług Komunalnych 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





