eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaICM-371-10/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Warszawa: ICM-371-10/2008
Numer ogłoszenia: 45631 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, fax 022 8749115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ICM-371-10/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup systemu podtrzymywania napięcia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Kod CPV wg słownika 2008: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 3) W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 instalacje (dostawy z montażem i uruchomieniem) zasilaczy UPS o mocy nominalnej minimum 200 kVA, w tym co najmniej jedną instalację zasilaczy pracujących w układzie równoległym. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tak/nie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykonania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą - zgodną z załączonym do SIWZ formularzem OFERTY - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowani Wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik nr 3 niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych co najmniej 3 instalacji (dostaw z montażem i uruchomieniem) zasilaczy UPS o mocy nominalnej minimum 200 kVA każdy, w tym co najmniej jedna instalacja zasilaczy pracujących w układzie równoległym. Należy podać instalacje wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Współczynnik jakości serwisu - 5
  • 3. Współczynnik czasu dostawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ICM UW ul. Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa blok D; V piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 11:30, miejsce: ICM UW ul. Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa blok D; V piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z programu: Unia dla Przedsiębiorstw, Program Konkurencyjności. Termin wykonania zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech etapach. Etap I - dostawa zasilaczy awaryjnych w terminie nie dłużej niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy termin dostawy, który zostanie oceniony zgodnie z kryteriami oceny oferty. Etap II - dostawa zestawów baterii ze stelażami w terminie nie dłużej niż 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Etap III - montaż, instalacja, integracja i uruchomienie systemu podtrzymywania napięcia w terminie nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.