Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Warszawa: ICM-371-10/2008
Numer ogłoszenia: 45631 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8749100, fax 022 8749115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ICM-371-10/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup systemu podtrzymywania napięcia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Kod CPV wg słownika 2008: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2) Spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 3) W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 instalacje (dostawy z montażem i uruchomieniem) zasilaczy UPS o mocy nominalnej minimum 200 kVA, w tym co najmniej jedną instalację zasilaczy pracujących w układzie równoległym. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, tak/nie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykonania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z Wykonawców winien przedłożyć wraz z ofertą - zgodną z załączonym do SIWZ formularzem OFERTY - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowani Wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik nr 3 niniejszej SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych co najmniej 3 instalacji (dostaw z montażem i uruchomieniem) zasilaczy UPS o mocy nominalnej minimum 200 kVA każdy, w tym co najmniej jedna instalacja zasilaczy pracujących w układzie równoległym. Należy podać instalacje wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Współczynnik jakości serwisu - 5
- 3. Współczynnik czasu dostawy - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ICM UW ul. Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa blok D; V piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 11:30, miejsce: ICM UW ul. Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa blok D; V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z programu: Unia dla Przedsiębiorstw, Program Konkurencyjności. Termin wykonania zamówienia Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech etapach. Etap I - dostawa zasilaczy awaryjnych w terminie nie dłużej niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może zaproponować krótszy termin dostawy, który zostanie oceniony zgodnie z kryteriami oceny oferty. Etap II - dostawa zestawów baterii ze stelażami w terminie nie dłużej niż 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Etap III - montaż, instalacja, integracja i uruchomienie systemu podtrzymywania napięcia w terminie nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS on-line o mocy 10kVA z zewnętrzną baterią akumulatorów i wyposażeniem
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Telatyn
- "ZAKUP SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ZGODNIE Z PROGRAMEM OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Zestawy baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





