Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa, instalacja i konfiguracja centrali telefonicznej w technologii IP wraz z dostawą aparatów telefonicznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Klara Drewnik, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.warszawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Klara Drewnik, ul. Canaletta 2 pok. 13IIp., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 595-33-63, fax (0-22) 595-33-68, e-mail: kdrewnik@warszawa.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i konfiguracja centrali telefonicznej w technologii IP wraz z dostawą aparatów telefonicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)Sprzedaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu telekomunikacyjnego wraz z oprogramowaniem do obsługi i zarządzania oraz udzielenie licencji na w/w oprogramowanie, dostarczenie nośników oprogramowania i dokumentacji; 2)Przeprowadzenie szkolenia dla administratorów oraz użytkowników systemu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi zapewnić, że: a.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym wcześniej, b.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji producenta sprzętu, c.Sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy będzie zgodny z normami i obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawnymi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie systemu telekomunikacyjnego wraz z oprogramowaniem do obsługi i zarządzania oraz udzielenie licencji na w/w oprogramowanie, dostarczenie nośników oprogramowania i dokumentacji oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratorów oraz użytkowników systemu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy; -wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 dostawy wraz z instalacją systemu telefonii IP dla minimum 100 użytkowników i przeszkoleniem każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, według zasady \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: A.Ofertę, sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisaną przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. B.Oświadczenia o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 Ustawy, podpisane w sposób określony powyżej. Wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C.Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, według zasady \spełnia - nie spełnia Status prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a)wypełniony formularz \wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę\ - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych w wykazie usług (np. referencje); Forma składanych dokumentów: jak powyżej. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: -Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowania mogą wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub należy załączyć oddzielnie wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa), -w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, -w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, -wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (lidera i członków), a nie pełnomocnika konsorcjum. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 11:15, siedziba Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy (ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa) w pok. nr 2 na II piętrze.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





