Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Podgórzyn: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO w PODGÓRZYNIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Podgórzyn, do kontaktów: ROBERT BALCEREK, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093 w. 119, fax 075 7621358, e-mail: Gmina@podgorzyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.podgorzyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO w PODGÓRZYNIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: PODGÓRZYN dz.355/2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie należy wykonać w zakresie: przebudowy murawy boiska po wykonaniu robót ziemnych, 5250 m2 budowy bieżni 60 m ze strefą rozbiegu i finiszu, 330 m2 przebudowy nawierzchni boiska do piłki ręcznej, 970 m2 budowy drenażu pod płytą boiska, 1485.2mb budowy placu manewrowego z czasowymi miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i autobusów, 680 m2 przebudowie skarpy wraz z miejscami do siedzenia dla widzów, 330 miejsc siedzących budowy ogrodzenia terenu 555 m2 zakup bramek 4 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania prac określonych w SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane - kierownik budowy oraz kierownika robót drogowych. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.Posiadają sprzęt (potencjał techniczny) niezbędny do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury za wykonane i odebrane prace. 5. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawcy składają: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt. 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj.: uprawnienia do kierowania budową i robotami w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane (należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierownika robót drogowych, kierownika robót instalacji sanitarnych oraz potwierdzić aktualnym wpisem ich przynależność do właściwej izby zawodowej wzór. 7. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty zostały wykonane z należytą starannością (np.: referencje); 8. Informację, jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 10.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa winna opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia na zadanie \Modernizacja boska sportowego w Podgórzynie11.Dowód wpłaty wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie należy wykonać w zakresie: przebudowy murawy boiska po wykonaniu robót ziemnych, 5250 m2 budowy bieżni 60 m ze strefą rozbiegu i finiszu, 330 m2 przebudowy nawierzchni boiska do piłki ręcznej, 970 m2 budowy drenażu pod płytą boiska, 1485.2mb budowy placu manewrowego z czasowymi miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i autobusów, 680 m2 przebudowie skarpy wraz z miejscami do siedzenia dla widzów, 330 miejsc siedzących budowy ogrodzenia terenu 555 m2 zakup bramek 4szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a)Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania prac określonych w SIWZ, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane - kierownik budowy oraz kierownika robót drogowych. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.Posiadają sprzęt (potencjał techniczny) niezbędny do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury za wykonane i odebrane prace. 5. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawcy składają: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt. 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj.: uprawnienia do kierowania budową i robotami w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane (należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierownika robót drogowych, kierownika robót instalacji sanitarnych oraz potwierdzić aktualnym wpisem ich przynależność do właściwej izby zawodowej wzór. 7. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty zostały wykonane z należytą starannością (np.: referencje); 8. Informację, jakie części zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 10.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa winna opiewać na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia na zadanie \Modernizacja boska sportowego w Podgórzynie11.Dowód wpłaty wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina@podgorzyn.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Gminy Podgórzyn lub na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. O/ Jelenia Góra nr 23 2030 0045 1110 0000 0102 0810 tytułem: specyfikacja - \Modernizacja boiska sportowego w Podgórzynie\ lub za zaliczeniem pocztowym po uprzednim złożeniu wniosku o jej wydanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 25.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Podgórzyn ul.Żołnierska 14,.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.08.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
- Budowa kompleksu sportowego w ramach przebudowy istniejącego boiska wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Brodnicy Górnej - Etap 1.
- Modernizacja kompleksów sportowo-rekreacyjnych na terenie placówek oświatowych
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 w miejscowości Gierzwałd, gmina Grunwald
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Bratianie (II postępowanie)
- Budowa boiska do koszykówki 3x3 na terenie Ośrodka Sportowego Zawady w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





