Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pasłęk: budowa ul. Partyzantów w Pasłęku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski, do kontaktów: Wiesława Cytrycka, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, fax 055 2483180, e-mail: bgk.um@paslek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://paslek-um.bup-wm.pl/public/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Partyzantów w Pasłęku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Pasłęk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa nawierzchni asfaltowej, chodników, ścieżki rowerowej oraz oświetlenia i odwodnienia ulic Partyzantów i Spacerowej w Pasłęku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Partyzantów i ulicy Spacerowej w Pasłęku wraz z całą infrastrukturą techniczną i pełną obsługą geodezyjną całego zadania inwestycyjnego. Początek ul. Partyzantów i ul. Spacerowej stanowi droga wojewódzka - ul. M. Kopernika. ul. Spacerowa łączy się z ul. Partyzantów, która swój koniec posiada przy Parku Ekologicznym. Realizacja przedsięwzięcia polegać będzie na: wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej z asfaltobetonu na podbudowie tłuczniowej. Łączną powierzchnia projektowanych jezdni wynosi - 9.123,58 m kw. wykonaniu chodnika, ścieżki rowerowej i opaski z kostki brukowej betonowej o powierzchni łącznej 5.780,77 m kw, parkingu -37 miejsc postojowych,4 miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych, 12 miejsc dla rowerów z kostki brukowej betonowej o pow. 1.077,62 m kw., odwodnienia jezdni i chodników, o dł. 1.744,50 m. przebudowy sieci wodociągowej o dł.370 m i przyłączy wodociągowych o dł.213 m, przebudowy urządzeń i linii sieci telekomunikacji, budowie sieci oświetleniowej niezależnej obu ulic o dł.2.086 m .słupów ośw.62, wymiana linii nn 830 m, przebudowie skrzyżowania ul. Kopernika z ul. Ogrodowa. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 90 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. b) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego: zrealizowali z należytą starannością, (zakończył), jako główny wykonawca w okresie 5 lat kalendarzowych, co najmniej 3 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, to jest wybudował, przebudował, rozbudował co najmniej trzy drogi - ulice o podbudowie i nawierzchni z asfaltobetonu o długości minimum 1.500 m wraz z budową chodnika, ścieżkami rowerowymi i miejscami postojowymi z kostki brukowej, betonowej o pow. 15.000 m kw., z odwodnieniem ulic o dł.1000m (sieć deszczowa), oświetleniem ulicznym i parkowym, kompletnym o dł.2.000 m, sieciami i przyłączami wodociągowymi o dł. 370m,o wartości każde nie mniejszej niż 2,5 mln PLN. c) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj. mają do dyspozycji odpowiednią ilość zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia, to znaczy co najmniej dwie osoby posiadające uprawnienia do pełnienia obowiązków kierownika budowy-kierownik budowy posiadający minimum 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik robót drogowych, o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia tj. pełne uprawnienia w branży drogowej oraz kierownicy w branży instalacyjnej wodociągowej i elektrycznej. d) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym: posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. mają dostęp lub posiadają niezbędny sprzęt umożliwiający realizacje przedmiotu zamówienia w postaci co najmniej czterech koparek na podwoziu gąsienicowym, dwóch zągęszcząrek gruntu, czterech samochodów samowyładowczych 5 - 10 t. wyposażonych w pokrowce brezentowe, posiadanie stacjonarnej WMB min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - czas transportu od załadunki do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, rozkładarki sterowanej elektronicznie, walca stalowego wibracyjnego, frezarki o szer. min.2,0m, równiarki samojezdnej. e) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres co najmniej dwóch miesięcy, oszacowanymi ną sumę 400.000 zł, bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, na zasadzie kwalifikacji (spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w postaci: a) kopii końcowego protokołu odbioru robót b) potwierdzenia przez inwestora, iż zamówienie zostało wykonane należycie 3. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa. 4. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzęt i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, złożone na załączniku Nr 4. 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, złożone na załączniku Nr 5, potwierdzone informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł.,) 6. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy (na formularzu ofertowym) wraz z; a) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert): c) aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającym, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego, pok. Nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Dostawy oleju napędowego na potrzeby ZDP Pasłęk w 2026 r.
- Świadczenie usługi schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Pasłęk w 2026 roku - z podziałem na części
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





