eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Przebudowa Sali kinowo - widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Starachowice: Przebudowa Sali kinowo - widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli.
Numer ogłoszenia: 455354 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starachowickie Centrum Kultury , ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 274 65 25, faks 41 274 61 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Sali kinowo - widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W związku z przebudową konstrukcji widowni zleca się wykonanie się następujące robót rozbiórkowych wg projektu: rozbiórka posadzki drewnianej parkietu Rozbiórkę należy wykonywać ręcznie przy użyciu odpowiednich narzędzi. Elementy z rozbiórki należy na bieżąco składować w miejscu wyznaczonym. Przy wykonywaniu prac rozbiórkowych należy stosować się do przepisów BHP. Projektowana rozbiórka nie naruszy stabilności konstrukcji budynku, tym samym dalsze jego użytkowanie nie będzie stwarzało zagrożenia bezpieczeństwa ludzi. Widownia winna się wznosić od czwartego rzędu. Zaprojektowano widownię tak żeby 3 pierwsze rzędy nie wznosiły się i były w razie potrzeby łatwo demontowane. Należy wykonać 13 rzędów wznoszących się co 30cm każdy. Pierwszy rząd widowni powinien być zlokalizowany na wysokości 47cm. Ostatni rząd widowni musi znajdować się na wysokości 30cm poniżej wysokości poziomu balkonu. W celu uproszenia wykonywania konstrukcji zakłada się stałą przewyżkę co 30cm. Poszczególne rzędy widowni mają wznosić się po łuku, dopasowując się do kształtu ściany tylnej. Konstrukcja widowni musi zakładać wykorzystanie wszystkich dostępnych dróg ewakuacyjnych do 6 par drzwi. Tylna część widowni będzie się opierała swoją konstrukcją na ścianach bocznych. Zaprojektowano konstrukcję widowni jako stalową składającą się z ram o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych, rozstawionych promieniowo. Ramy wykonane z kształtowników zamkniętych RP80x50x5. W kierunku poprzecznym obwodowo rozmieszczono rygle z RK50x50x5 co ok. 55cm, do których mocowana będzie sklejka gr 24mm. Słupy ram kotwione do przygotowanych stóp żelbetowych 50x50x40cm na podlewce z chudego betonu, za pomocą 4 kotew Hilti HST M16. Sztywność konstrukcji zapewniają zamocowania w stopach fundamentowych oraz stężenia podłużne i poprzeczne z prętów A12. Nad drzwiami ewakuacyjnymi zaprojektowano konstrukcję opartą z jednej strony na słupach z drugiej na belce z ceownika 200 mocowanej do ściany bocznej. Połączenia elementów konstrukcji zaprojektowano jako spawane. Wykończenie konstrukcji zaprojektowano ze sklejki o gr. 24mm, zabezpieczonej p.poż. Do odporności ogniowej REI30. Pionową płaszczyznę sklejki należy montować tak aby zachowała kształt łuku. Wykończenie końcowe (posadzkę) stanowić będzie wykładzina niepalna, odporna mechanicznie w kolorze ciemnym. Widownia powinna być cicha akustycznie. To znaczy poszczególne elementy instalacji konstrukcji widowni powinny podczas eksploatacji nie generować niepożądanych hałasów i trzasków. W razie konieczności widownia powinna posiadać maty akustyczne, przekładki akustyczne wykonane z materiału o dużej gęstości. Widownia nie powinna być pudłem rezonansowym generującym nierównomierność w niskich częstotliwościach. Dlatego sugeruje się wypełnienie jej wełną mineralną. Wymagane zabezpieczenie p.poż konstrukcji widowni do klasy R60. Konstrukcja winna zawierać oświetlenie przeszkodowe zgodne z normami. opis foteli kinowych fabrycznie nowych w liczbie 396 sztuk: Stopa fotela wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25mm trwały i estetyczny element - brak widocznych spawów Konstrukcja nośna wykonana z profili metalowych wspornik nogi wykonany z profilu min. 60x30x2mm. Oparcie i siedzisko trudno-zapalne, profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione są metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji ma to znaczący wpływ na wytrzymałość i odporność na odkształcenia Tkanina trudno-zapalna integralna z formatką oparcia połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp. Podłokietniki integralny z uchwytem na kubek wykonany z tworzywa PU. Zagłówek. Boki fotela tapicerowane tylko zewnętrzne w rzędzie Osłona oparcia stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia wykonana z tworzywa PP polipropylen. Posiadająca atest trudno-zapalności i toksyczności. Osłona siedziska- wykonana z tworzywa PP z częściowa perforacją. Mechanizm składania siedziska - sprężynowy system 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Mocowane na uchwytach wykonanych z tworzywa, które umożliwiają wymianę siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Numeracja rzędów haft komputerowy Numeracja foteli haft komputerowy na pokrowcach Wymiary fotela: Wysokość całkowita: 102 cm+ zagłówek Szerokość w osiach podłokietników: 58 cm Głębokość złożonego fotela: 60 cm Numeracja: haft komputerowy, cyfry arabskie Numeracja rzędów: haft komputerowy, numeracja rzymska Tkanina: Trevira Cs Kolor osłon PP-czarny Kolor stelaża oraz podłokietnika: czarny. Siedziska dla dzieci minimum 36 sztuki na mobilnym wózku Do oferty jako integralną część należy dołączyć: atesty na trudno-zapalność i toksyczność układu tapicerskiego oraz osłony oparcia atest na wytrzymałość fotela model oferowanego fotela w celu weryfikacji zgodności ze SIWZ siedzisko dla dzieci.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30 - 36.11.14.30 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi Kierownik Budowy w branży konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie w branży instalacyjnej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadają doświadczenie co najmniej 5 letnie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga opinii z banku. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Uwaga: W przypadku polisy zawartej na okres krótszy niż termin wykonania zamówienia, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. 1) jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego; 2) jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony za zgodą Zamawiającego (np. klęski żywiołowe, strajki, działania wojenne) 3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę; 4) w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej (głownie ze względów losowych np. zgon, choroba) 5) możliwość przedłużenia terminów płatności ze względów proceduralnych, dotyczących rozliczania inwestycji finansowanych . 6) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 7) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ; 9) zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10) zmiany terminów płatności w przypadku zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansującej 11) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób trzecich 12) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę; 13) w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców, wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej 14) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy; B. 1) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania: - zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy zmiany dotyczące nazwy, siedziby lub formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy, nr kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sck.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21 27-200 Starachowice pok 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21 27-200 Starachowice Sekretariat pok. 206..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie finansowanie w 50% z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w Warszawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.