eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDoradztwo indywidualne dla 7 spółdzielni socjalnych..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Rzeszów: Doradztwo indywidualne dla 7 spółdzielni socjalnych..
Numer ogłoszenia: 455286 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 373020 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo indywidualne dla 7 spółdzielni socjalnych...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Doradztwo indywidualne dla 7 spółdzielni socjalnych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia 1) Ogólny zakres przedmiotu zamówienia: Organizacja, obsługa techniczna i przeprowadzenie doradztwa indywidualnego dla 7 spółdzielni socjalnych. Wykaz spółdzielni socjalnych: 1.1. Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni - Trzebownisko, branża - utrzymanie terenów zielonych, gastronomia, usługi księgowe, rekultywacja; 1.2. Spółdzielnia socjalna Estro - Dębica, branża - usługi reklamowe; 1.3. Spółdzielnia socjalna Azalia - Nowa Sarzyna, branża - usługi sprzątające, gastronomiczne, opiekuńcze; 1.4. Spółdzielnia socjalna Pod lipami - Pysznica, branża -usługi gastronomiczne; 1.5. Spółdzielnia socjalna Polska Marka - Rzeszów, branża - krawiecka; 1.6. Spółdzielnia socjalna Strefa remontu - Boguchwała, branża - usługi remontowo-budowlane; 1.7. Spółdzielnia socjalna Impresja - Padew Narodowa, branża - usługi sprzątające, gastronomiczne. 2) Liczba spółdzielni socjalnych: 7. Liczba godzin doradztwa 50 godzin przypadająca na jedną spółdzielnie socjalną. Łączna liczba godzin: 50 godz. x 7 spółdzielni socjalnych = 350 godz. 3) Czas realizacji przedmiotu zamówienia: Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Nie wcześniej niż od daty zawarcia umowy do 30 maja 2013 r. Przedmiot zamówienia musi być realizowany w godzinach między 8:00 a 16:00, z wyłączeniem świąt i niedziel. Po szczegółowym ustaleniu dat i godzin ze spółdzielnią socjalną. 4) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie na terenie województwa podkarpackiego, w siedzibie każdej ze spółdzielni socjalnej. Wykaz siedzib spółdzielni socjalnych: 4.1. Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni - Trzebownisko, 4.2. Spółdzielnia socjalna Estro - Dębica, 4.3. Spółdzielnia socjalna Azalia - Nowa Sarzyna, 4.4. Spółdzielnia socjalna Pod lipami - Pysznica, 4.5. Spółdzielnia socjalna Polska Marka - Rzeszów, 4.6. Spółdzielnia socjalna Strefa remontu - Boguchwała, 4.7. Spółdzielnia socjalna Impresja - Padew Narodowa, 5) Szczegółowa tematyka doradztwa: Tematyka doradztwa: A) opracowanie, w formie pisemnej, szczegółowego planu promocji i marketingu oraz jego realizacja/ dla każdej spółdzielni socjalnej, Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Estro -15 godz.; Spółdzielnia socjalna Azalia - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Pod lipami - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Polska Marka -15 godz.; Spółdzielnia socjalna Strefa remontu - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Impresja - Padew Narodowa - 15 godz. B)kwestie księgowe działania spółdzielni socjalnych / dla każdej spółdzielni socjalnej, Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni - 20 godz.; Spółdzielnia socjalna Estro -20 godz.; Spółdzielnia socjalna Azalia - 20 godz.; Spółdzielnia socjalna Pod lipami - 20 godz.; Spółdzielnia socjalna Polska Marka -20 godz.; Spółdzielnia socjalna Strefa remontu - 20 godz.; Spółdzielnia socjalna Impresja - Padew Narodowa - 20 godz. C)kwestie kadrowo - płacowe/ dla każdej spółdzielni socjalnej, Spółdzielnia socjalna Aktywni i Wszechstronni - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Estro - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Azalia - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Pod lipami - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Polska Marka -15 godz.; Spółdzielnia socjalna Strefa remontu - 15 godz.; Spółdzielnia socjalna Impresja - Padew Narodowa - 15 godz. Każdy z tematów zrealizowany powinien być wg indywidualnego zapotrzebowania spółdzielni. Każda spółdzielnia na co najmniej 3 dni przed doradztwem informuje Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej o planowanym terminie doradztwa, ilości godzin w danym dniu oraz jego tematyce. Szczegółowy termin, ilość godzin oraz tematyka doradztwa zostanie ustalona po porozumieniu się spółdzielni socjalnej z Wykonawcą. W/w ilość godzin z podziałem na poszczególne tematy dla poszczególnych spółdzielni socjalnych została ustalona według wiedzy na dzień sporządzania siwz. Nie wyklucza się możliwości zmiany ilości godzin z poszczególnych tematów dla poszczególnych spółdzielni socjalnych nie więcej jednak niż o 5 godzin na 1 spółdzielnię, przy zachowaniu zasady 50 godzin na 1 ss. 6) Wykonawca zobowiązuje się do: 6.1. Informowania Zamawiającego o terminie doradztwa na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem działań doradczych. 6.2. Wymiany doradcy na wniosek Zamawiającego, w przypadku braku należytego zaangażowania i staranności danego doradcy w zakresie przeprowadzenia indywidualnego doradztwa w ramach przedmiotu zamówienia. 6.3. Przeprowadzenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia. 6.4. Prowadzenia ciągłego nadzoru i kontroli merytorycznej nad realizacją usługi. 6.5. Umożliwiania przeprowadzenia wszelkich ankiet ewaluacyjnych i oceniających oraz kontroli przez zamawiającego, sposobu prowadzenia i dokumentowania przedmiotu zamówienia. 6.6. Bieżącego informowania Zamawiającego o pojawiających się problemach w realizacji usługi, w tym o przypadkach nieobecności uczestników doradztwa oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w trakcie realizacji usługi, pod rygorem odmowy zapłaty za doradztwo dla tych osób. 6.7. Opracowanie wzoru i dobór narzędzi doradczych: testów, ćwiczeń, zadań wg potrzeb każdej spółdzielni. 6.8. Zapewnienia/wydruku dokumentów doradczych: narzędzi doradczych (testów, ćwiczeń, zadań) dla każdej spółdzielni, celem zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6.9. Przekazanie spółdzielni socjalnej oryginałów dokumentów wypracowanych podczas usługi, w tym, testów, ćwiczeń, ulotek, zadań itp. 6.10. Przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni kalendarzowych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji potwierdzającej realizację usługi obejmującego: - oryginałów kart indywidualnych usług doradczych zawierających Nazwę Spółdzielni, tematy doradztwa i liczbę godzin z danego tematu, datę oraz ilość zrealizowanych godzin; - listy obecności; - ksera materiałów doradczych obejmujących: wzory wypełnianych przez członków spółdzielni dokumentów, testów, ćwiczeń, zadań itp. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania oznakowań unijnych na w/w dokumentach. 6.11. Przechowywania dokumentów związanych z organizacją i współfinansowaniem przedmiotowego doradztwa do grudnia 2020 r. i udostępnienia ich na życzenie Zamawiającego. 6.12. Koszty dojazdu do siedziby spółdzielni socjalnej ponosi wykonawca. 7) Potencjał kadrowy: Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 3 osoby /doradców. Ze strony Wykonawcy usługi przedmiot zamówienia może zostać przeprowadzony wyłącznie przez doradców, którzy spełniają następujące wymogi: a) co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie z zarządzania i marketingu, - posiada doświadczenie zawodowe: przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkolenia/doradztwa w zakresie promocji i marketingu, b) co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, - posiada doświadczenie zawodowe: przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkoleń/doradztwa w zakresie finansów i księgowości w tym w spółdzielniach socjalnych, c) co najmniej 1 osoba o następujących kwalifikacjach: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności kadry i płace lub studia podyplomowe z zakresu kadr i płac - posiada doświadczenie zawodowe: przeprowadziła co najmniej 100 godzin szkolenia/doradztwa w zakresie kadr i płac, Doświadczenie to musi być udokumentowane (np. referencjami, zaświadczeniem). 1) Przed podpisaniem umowy Wykonawca musi dostarczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że osoby które będą udzielać doradztwa mają doświadczenie w zakresie doradztwa nt. w zakładaniu i prowadzeniu spółdzielni socjalnych. Na potwierdzenie powyższego wykonawca musi dostarczyć: - życiorysy zawodowe co najmniej 3 doradców, którzy będą odpowiedzialni za realizację przedmiotu zamówienia; - zaświadczenia/referencje, wystawione imiennie dla każdego z doradców, którzy będą udzielać doradztwa, potwierdzające przeprowadzone przez nich usługi w zakresie min 100 godzin szkoleń/doradztwa. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany poprzez osoby wskazane w wykazie osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykaz osób dostarcza wykonawca zamawiającemu w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy. 8) Płatności: Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentacji potwierdzającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury po przeprowadzeniu 50 godz. doradztwa dla spółdzielni socjalnej. Fakturę należy wystawić z wyszczególnieniem wykazu usług dla każdej spółdzielni socjalnej. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Dokumentacja potwierdzająca prawidłową realizację przedmiotu zamówienia zawiera na stępujące dokumenty i informacje: - oryginały kart usług doradczych, - listy obecności - ksero materiałów doradczych (tj: wzory wypełnionych przez członków ss testów, ćwiczeń, zadań). - w/w dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającego w terminie do 3 dni od zakończenia usługi. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury / rachunku. 9) Obowiązki Zamawiającego Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu zawarcia umowy: a) wzory list obecności, b) wzory kart usług doradczych, c) wzory logotypów, d) wykaz adresów siedzib ss. 10) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 10.1. załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 10.2. załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podkarpackie spółdzielnie socjalne, Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej Województwo: podkarpackie Instytucja, w której wniosek został złożony: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Numer konkursu: 10/POKL/7.2.2/2010.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego NIL, ul. Jana Pawła II 8, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.