eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieObsługa geodezyjna Gminy - Miasto Świnoujście w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Świnoujście: Obsługa geodezyjna Gminy - Miasto Świnoujście w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 455252 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna Gminy - Miasto Świnoujście w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi geodezyjnej Gminy - Miasto Świnoujście w 2013 roku. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace geodezyjne:podziały nieruchomości bez względu na obszar, wznowienia granic nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, wykonywanie wykazów w celu doprowadzenia do zgodności danych ewidencyjnych z księgą wieczystą, wykonywanie wykazów zmian danych ewidencyjnych, opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb obiektów drogowych wraz z wtórnikiem mapy zasadniczej w postaci analogowej oraz w postaci rastra zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., opracowywanie map do celów projektowych dla potrzeb realizacji pozostałych inwestycji wraz z wtórnikiem mapy zasadniczej w postaci analogowej oraz w postaci rastra zarejestrowanych w M.O.D.G. i K., inwentaryzacje obiektów, inwentaryzacje przyłączy, inwentaryzacje studni, inwentaryzacje sytuacyjno-wysokościowe, pomiary wysokościowe przekrojów pasów drogowych, wykonywanie aktualizacji map zasadniczych i map ewidencyjnych w zakresie obiektów budowlanych nieistniejących już w terenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia geodezyjne i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP), oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do ww. specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy.4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień geodezyjnych przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie.5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów oferty). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.PRZYGOTOWANIE OFERT1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : a) wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP. b)projekt umowy Nr WEN272....2012.DP będącej załącznikiem nr 2 do specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP, z podpisem nad adnotacją - akceptuję. c) formularz cenowy, będący załącznikiem nr 1 do umowy Nr WEN272....2012.DP - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. d) dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale 9 specyfikacji SIWZ/WEN.271.5.2012.DP i formularzu oferty będącym załącznikiem nr 1 do tej specyfikacji.2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.3. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty.4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.7. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego,- nazwa i adres Wykonawcy.Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę geodezyjną Gminy - Miasto Świnoujście w 2013 r. Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 04 grudnia 2012 roku, o godzinie 13.00 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem:Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 04 grudnia 2012 roku, do godziny 12.00. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 1, parter (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 04 grudnia 2012 roku, o godzinie 13.00.11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.12. Zmiana lub wycofanie oferty zmoże nastąpić pod warunkiem równoczesnego powiadomienia Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę. Kopertę zewnętrzną i wewnętrzną zawierającą zmianę oferty należy dodatkowo oznaczyć napisem - ZMIANA. Napisem - WYCOFANIE oznaczone zostaną koperty oferty wycofanej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.