eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie cyfrowej ortofotomapy dla m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45502

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie cyfrowej ortofotomapy dla m.st. Warszawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5953383, fax +48 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pok. nr 13, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5953363, fax +48 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pok. nr 13, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5953363, fax +48 022 5953368, e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Anna Błońska, ul. Canaletta 2, II piętro, pok. nr 13, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5953363, fax +48 022 5953368, www.warszawa.um.gov.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie cyfrowej ortofotomapy dla m.st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: II.1.3).1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cyfrowej, barwnej ortofotomapy w skali 1:2000 z numerycznym modelem rzeźby terenu dla m.st. Warszawy, w układzie PUWG 2000, ze zdjęć lotniczych w skali 1:10870. II.1.3).2. W zakres szczegółowych prac wchodzi: a)pozyskanie materiałów źródłowych, b)wykonanie aerotriangulacji, c)wykonanie numerycznego modelu rzeźby terenu, d)wykonanie cyfrowej, barwnej ortofotomapy w skali 1:2000 w układzie PUWG 2000, wraz z wyplotem kontrolnym jednego arkusza mapy, e)wykonanie na bazie ortofotomapy w skali 1:2000 ortofotomapy obszaru w granicach m.st. Warszawy, w układzie PUWG 2000 oraz jej 60 wydruków i sztywnej oprawy każdego wydruku. Skala, format i wykończenie introligatorskie wydruku ma umożliwiać zawieszenie na ścianie (przewidywana skala około 1:25000, format około1,5mx2,5m, podklejenie na twardej płycie piankowej). II.1.3).3. Zasięg opracowania. Zakres opracowania cyfrowej ortofotomapy obejmuje obszar 461 arkuszy mapy w skali 1:2000 w układzie PUWG 2000, co stanowi powierzchnię 737,6 km2. Dla tego samego obszaru należy wytworzyć numeryczny model rzeźby terenu. Obszar pokryty zdjęciami jest większy i obejmuje powierzchnię około 829 km2 pokrycia stereoskopowego. Do procesu aerotriangulacji należy włączyć wszystkie wykonane zdjęcia. II.1.3).4. System odniesień przestrzennych. Obowiązującym układem odniesienia przestrzennego dla ortofotomapy, będącej przedmiotem zamówienia, jest układ PUWG 2000, strefa 7-21. II.1.3).5. Materiały źródłowe. Na obszar opracowania są dostępne następujące materiały: 1.Zdjęcia lotnicze zeskanowane z rozdzielczością 14 ľm i zapisane w formacie TIFF Intergraph z czterokrotną kompresją objętościową JPEG (K0=4) o następujących parametrach: a. rodzaj zdjęć: barwne b. data wykonania: 20 i 23 maja 2005 c. skala zdjęć: 1 : 10 870 d. format zdjęć: 23 x 23 cm e. terenowy zasięg zdjęcia: L = 2 500 m f. powierzchnia pokryta jednym zdjęciem: P = 6,25 km kw. g. kamera: typ: LC2030 obiektyw - odległość obrazowa: normalnokątny, f = 305 mm h. kierunek lotów: północ-południe i. pokrycie poprzeczne zdjęć: q = 36 % j. pokrycie podłużne zdjęć: p = 60 % k. liczba szeregów zdjęć: 19 szeregów l. liczba zdjęć pokrywających obszar: 537 sztuk (łącznie z dodatkowymi zdjęciami na "wlotach" i "wylotach" szeregów). Osie szeregów zdjęć przechodzą przez pionowe osie arkuszy map w skali 1:2000 w kroju zgodnym z PUWG 2000, strefa 7-21 (terenowy zasięg sekcji: wschód-zachód 1600 m, północ-południe 1000 m). Oznacza to, że jeden szereg zdjęć pokrywa jeden słup map w skali 1:2000. Kamera była wyzwalana nad środkami takich sekcji. Podczas nalotów rejestrowane było precyzyjne położenie kamery (technika pomiaru środków rzutów DGPS). 2. Metryka kamery. 3. Orientacja wewnętrzna zdjęć w formie pliku projektowego w formacie Z/I Imaging ISPM. 4. Operat techniczny pomiaru polowej osnowy fotogrametrycznej, wraz z opisami topograficznymi punktów. Punkty osnowy zostały wyrównane w układzie współrzędnych PUWG 2000. Punkty osnowy fotogrametrycznej obejmują cały blok zdjęć lotniczych. Tak zaprojektowana i pomierzona polowa osnowa fotogrametryczna zawiera 47 punktów dowiązanych do 3 punktów sieci POLREF. Zaprojektowana, pomierzona i dostępna polowa osnowa fotogrametryczna spełnia wymogi osnowy dla aerotriangulacji bloku zdjęć realizowanej w wariancie z pomiarem współrzędnych środków rzutów kamery w locie oraz równoczesnym wyrównaniem obserwacji GPS z obserwacjami fotogrametrycznymi. 5. Operat techniczny wyznaczenia współrzędnych środków rzutów kamery (technika DGPS), zawierający współrzędne środków rzutów kamery (ściślej: współrzędne środka fazowego anteny GPS) przetransformowane do układu współrzędnych PUWG 2000, wraz z informacją o momentach wyzwolenia migawki kamery. W załączonym wykazie uwzględniono mimośród anteny GPS oraz podano wartości ekscentru. 6. Granica m.st. Warszawy oraz granice i nazwy dzielnic. II.1.3).6. Aerotriangulacja a)Aerotriangulację przestrzenną należy rozwinąć na bazie polowej osnowy fotogrametrycznej pomierzonej w terenie techniką GPS. W procesie aerotriangulacji wymaga się wykorzystania precyzyjnych środków rzutów pomierzonych w locie technologią DGPS. Oznacza to obligatoryjne wykorzystanie oprogramowania umożliwiającego na etapie wyrównania aerotriangulacji włączenie pomierzonych elementów orientacji zewnętrznej. b)Zaleca się połączenie i wyrównanie wszystkich zdjęć w jednym bloku aerotriangulacji. Odstąpienie od tego wymogu wymaga akceptacji Zamawiającego. II.1.3).7. Numeryczny Model Rzeźby Terenu a) Numeryczny model rzeźby terenu należy wykonać w oparciu o stereodigitalizację na modelu fotogrametrycznym. Materiałem uzupełniającym mogą być istniejące opracowania mapowe, wykorzystywane jako źródło danych na obszarach, na których pomiar fotogrametryczny nie jest możliwy (zwarte obszary zalesione), oraz weryfikacja terenowa. b) Przedmiotem zamówienia i odbioru jest numeryczny model rzeźby terenu w układzie PUWG 2000 w dwóch formach: formie "danych pomiarowych NMT" oraz "użytkowego NMT" w strukturze regularnej siatki GRID. Rozmiar boku siatki jest równy 10 m, przy czym pomiar punktów powinien odbywać się w regularnej siatce o oczku nie większym niż 30 m. c) Wymagania dokładnościowe: - powierzchniowo dla terenów odkrytych o nachyleniu mniejszym niż 6° średni błąd wysokości NMT mh = 0.7 m, - na obszarach zalesionych dopuszczalny jest wzrost błędu średniego wysokości o 50%. II.1.3).8. Generowanie ortofotografii i mozaikowanie a) Cyfrową ortofotomapę należy opracować w barwach rzeczywistych w układzie współrzędnych PUWG 2000. b) Dla opracowywanej ortofotomapy przyjęto następujące parametry techniczne i wymagania dokładnościowe: - rozmiar piksela ortofotomapy: 0,20 m. - średni błąd położenia: 3 piksele (tj. 0,60 m), - zapis w trybie trójwarstwowym RGB z głębią 24 bit/piksel (8 bit/piksel dla każdego wyciągu RGB). c) Modułem obszarowym ortofotomapy jest prostokątny obszar arkusza mapy w skali 1:2000, zgodnie z podziałem arkuszy mapy zasadniczej w układzie 2000, powiększony o margines 50 m. Podział na moduły ortofotomapy jest procesem wtórnym, przeprowadzanym po uzyskaniu jednego ciągłego ortoobrazu na całym obszarze opracowania. d) Dla wytworzonych arkuszy ortofotomapy w skali 1:2000 w układzie PUWG 2000 należy dodatkowo przygotować zbiory rastrowe do druku niskonakładowego na ploterze oraz wykonać wydruk kontrolny na papierze fotograficznym półmatowym o gramaturze nie mniejszej niż 150g/m2, z rozdzielczością nie gorszą niż 600 dpi, jednego arkusza ortofotomapy wskazanego przez komisję odbioru. e) Dodatkowo należy przygotować na bazie ortofotomapy 1:2000 w układzie PUWG 2000 zbiór rastrowy ortofotomapy obszaru w granicach m.st. Warszawy wraz z oznaczeniem granic m.st. Warszawy, granic Dzielnic i charakterystycznych miejsc i obiektów miasta oraz 60 egzemplarzy wydruków. Skala, format i wykończenie introligatorskie wydruku ma umożliwić zawieszenie na ścianie (przewidywana skala około 1:25 000, format około 1,5mx2,5m, podklejenie na twardej płycie piankowej). Wydruki należy wykonać na ploterze na papierze fotograficznym półmatowym o gramaturze nie mniejszej niż 150g/m2, z rozdzielczością nie gorszą niż 600 dpi. Dopuszcza się inną formę druku gwarantującą porównywalną jakość. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.51.00 - Usługi fotogrametryczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.51.00 - Usługi fotogrametryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 12.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł. Uwaga Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, a w szczególności: 1) wykażą, że zrealizowali, w okresie ostatnich trzech lat do upływu terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, dotyczące wykonania na podstawie zdjęć lotniczych cyfrowej ortofotomapy z numerycznym modelem rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi, przy czym pod uwagę brane będą tylko te kontrakty, których należyte wykonanie jest potwierdzone np. referencjami zleceniodawców; 2) wykażą się posiadaniem potencjału technicznego i kadrowego umożliwiającego wykonanie niniejszego zamówienia, a w szczególności: a) posiadają minimum 1 (jedną) fotogrametryczną stację roboczą, spełniającą wymagania stawiane stacji do aerotriangulacji, przy czym: - pod pojęciem "fotogrametryczna stacja robocza" rozumie się komputerowe stanowisko umożliwiające: stereoskopową obserwację zdjęć cyfrowych z możliwością pomiaru przestrzennego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie wszystkich etapów pomiarowego opracowania fotogrametrycznego; - pod pojęciem "stacja do aerotriangulacji" rozumie się komputerowe stanowisko wraz z oprogramowaniem umożliwiające: stereoskopową obserwację zdjęć lotniczych z możliwością pomiaru przestrzennego, wyrównanie aerotriangulacji metodą niezależnych wiązek; b)posiadają minimum 1 (jedną) stację redakcyjną GIS/CAD - pod pojęciem "stacja redakcyjna" rozumie się komputerowe stanowisko wraz z oprogramowaniem umożliwiającym: wizualną edycję opracowania rastrowego, wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), superpozycję wymienionych produktów; c) dysponują min. jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie "fotogrametria i teledetekcja", zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. nr 100, poz. 1086, z późn. zm.) B.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 4) Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wzory formularzy wniosku, oświadczeń i wykazów są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na adres e-mail: ablonska@warszawa.um.gov.pl). Wniosek, oświadczenia i wykazy - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez Wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. D. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: W przypadku, gdy więcej niż 10 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację, polegającą na zsumowaniu wartości wszystkich wykazanych kontraktów, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat do upływu terminu składania wniosków, z czego przynajmniej dwa muszą być o wartości min. 200.000 PLN brutto, popartych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu oraz wykażą najwyższą wartość zsumowanych kontraktów. Status prawny - wymagane dokumenty A. Wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), 2. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, 3. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 5. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 6. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. D. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz należycie wykonanych, co najmniej dwóch zamówień w okresie ostatnich trzech lat, dotyczących wykonania, ze zdjęć lotniczych, cyfrowej ortofotomapy z numerycznym modelem rzeźby terenu metodami fotogrametrycznymi (z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, wartości, dat zrealizowania i zleceniodawcy) oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające wykonanie tych usług z należytą starannością (forma składanych dokumentów: jak powyżej); b) wykaz posiadanego sprzętu i oprogramowania, ze szczególnym uwzględnieniem sprzętu określonego w pkt 7.1.A.2) ogłoszenia (z podaniem: 1. nazwy fotogrametrycznej stacji roboczej oraz nazwy modułów oprogramowania; 2. modułów oprogramowania stacji redakcyjnej GIS/CAD); c) wykaz osób (oraz ewentualnych podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, w tym min. jednego fotogrametry wraz z załączonymi uprawnieniami (forma składanych dokumentów: jak powyżej), w zakresie "fotogrametria i teledetekcja", zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. nr 100, poz. 1086, z późn. zm.).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.