Ogłoszenie z dnia 2005-09-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ozimek: budowa pawilonu paleontologicznego etap II
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stowarzyszenie "Dinopark", do kontaktów: p. Zbigniew Kowalczyk, ul. ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. (077) 4651388, fax 077 4651388, e-mail: z.kowalczyk@ugim.ozimek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa pawilonu paleontologicznego etap II. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne: elektryczne, klimatyzacja, wentylacja 1) oświetlenie zewnętrzene (część 1 - 5 szt. opraw) 2) instalacje elektryczne wewnętrzne 3) instalacja klimatyzacji 4) wentylacja mechaniczna 5) sufit podwieszony 6) podłoga szklana 7) balustrady wewnętrzne z drzwiami 8) podłoża i posadzki 9) studzienki i kanały wewnętrzne 10) pochylnie zewnętrzne 11) izolacja stropu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: lokalizacja - Krasiejów - teren wykopalisk paleontologicznych - gmina Ozimek woj. opolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.12 - Ośrodki wystawiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.12 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wystawienniczych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 409 039 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 22.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: 1. Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Kadra kierowania robotami (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda, 2. nie powierzą podwykonawcom więcej niż 40 % wartości zamówienia, pozostałą część wykonają siłami własnymi, 3. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej i instalacji elektrycznych. 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (niezbędne środki transportu ciężarowego i dostawcze, betoniarki, podnośniki przyścienne lub podobne i inne niezbędne elektronarzędzia), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia, 2. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 5. posiada udokumentowaną wielkość przychodu wymaganą do spełnienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Występują w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokument : Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokument : Wykaz pracowników - wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 60 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówienia każda. Dokument : Wykaz robót z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż wartość zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,60 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 40 % Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Ocenie podlegać będzie sytuacja ekonomiczna wykonawcy metodą wskaźników ekonomicznych. Ocena sytuacji ekonomicznej dokonywana będzie w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będą dane uzyskane ze sprawozdania finansowego F-01/ I-01 o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe za okres od początku do końca 2004 r. Dokument: Sprawozdanie finansowe na druku F - 01 / I-01. za 2004 r . Ocena metodą wskaźników i skala punktowa: 1. Wpf (wsk. bieżącej płynności finansowej) - 0 - 50 pkt, aktywa obrotowe (dział 2, pkt 18) / zobowiązania krótkoterminowe (dział 3, poz.9) 2. Wr (wsk. rentowności przedsiębiorstwa) - 0 - 10 pkt, zysk netto (dział 1, poz. 64) / przychody netto (dział 1a, poz. 01) 3. Wbz (wsk. bieżący zadłużenia) - 0 - 40 pkt zobowiązania i rezerwy na zobowiązania (dział 3, poz. 01 ) / aktywa obrotowe i trwałe (dział 2, poz. 18 i 19) Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną będzie suma uzyskanych punktów za poszczególne elementy oceny, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,40 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt.2, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępie do kredytu, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy, że środki na zabezpieczenie finansowania zamówienia są wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. Z informacji ma jednoznacznie wynikać wielkość dostępnych środków finansowych (saldo na dzień ..) lub zdolność kredytowa. 3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 6. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż wartość zamówienia każde. Wykaz powinien zawierać : - nazwę i adres zamawiającego, - rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia, - termin ich rozpoczęcia i zakończenia, - wartość robót. 8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10. Oświadczenie o wykonaniu zasadniczej części zamówienia siłami własnymi i nie powierzeniu podwykonawcom więcej niż 20 % wartości zamówienia. 11. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcje w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 13. Imienny wykaz osób wraz z informacją na temat kwalifikacji tych osób ( specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia ). 14. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 15. Sprawozdanie finansowe na druku F-01/ I-01 za 2004r. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą przez okres krótszy - ww. dokument o sytuacji finansowej za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad: - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilosci punktów uzyskanych za ocenę warunków nr 3 i nr 4, - zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonaców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnienie warunków nr 3 i nr 4. Pozostałych wykonawców zamawiający nie zaprosi do składania ofert. W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena wykonania zamówienia - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
więcej: Roboty budowlane w zakresie ośrodków wystawienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





